Praėjusiais metais „App Store“ programėlių parduotuvėje dominavo „Angry Birds“ žaidimas, kuris buvo populiariausias tarp mokamų ir nemokamų „iPhone“ programėlių. Skirtingos šio žaidimo versijos užėmė pirmąsias vietas, tačiau vakar populiariausiu „iPhone“ nemokamu žaidimu tapo „Bubble Ball“ žaidimas, kurį sukūrė keturiolikmetis aštuntokas.
Keturiolikos metų Robertas Nay mokosi Spanish Forko mokykloje, Jutos valstijoje, JAV. Žaidimą jaunasis programuotojas sukūrė padedant mamai Kari. Jo kūrinys praėjusią savaitę ketvirtadienį populiarumu pranoko nemokamą „Angry Birds: Seasons“ ir tądien jis buvo atsiųstas 400 tūkst. kartų, o nuo gruodžio 29 d., kuomet „Bubble Ball“ buvo pristatytas „App Store“ parduotuvėje, jis buvo atsiųstas daugiau nei pusantro milijono kartų.
Toks vieno jaunuolio pasiekimas išties stulbinantis. „Angry Birds“ ilgą laiką buvo populiariausias nemokamas žaidimas, tačiau jis kurtas Helsinkyje įsikūrusios „Rovio“ kompanijos, kurioje dirba dešimtys darbuotojų. Be to, nuo 2003 metų, ši kompanija buvo išleidusi daugiau nei 50 mobiliųjų žaidimų.
R. Nay kurdamas šį žaidimą neturėjo daug programavimo patirties. Jo paties teigimu, jis yra žaidęs su programavimo įrankiais anksčiau, tačiau „Bubble Ball“ sukūrė aptikęs kompanijos „Ansca Mobile“ siūlomą „Corona SDK“ programų kūrimo įrankį.
Ši programa nemokamai leidžia kurti grafiškai patrauklius žaidimus su tikroviška fizika. Jie veikia kartu su visais „iOS“ prietaisais bei „Android“ išmaniaisiais. Už mokamą programos versiją sumokėjus 349 JAV dolerius, programa leidžia publikuoti programas „App Store“.
Tačiau neverta manyti, jog su „Corona SDK“ žaidimus sukurtų bet kas. Ji reikalauja programavimo įgūdžių specialia „Lue“ kalba. R. Nay įvaldė šią kalbą, kadangi ji yra paprastesnė negu standartinė „Objective-C“ programavimo kalba, naudojama daugelio „iPhone“ žaidimus kuriančių. Populiarių žaidimų kūrėjai kompanija „Electronic Arts“ taip pat naudoja „Lue“ optimizuodami sukurtų žaidimų kodą.
Jaunasis žaidimų kūrėjas pasirūpino visu programavimo darbu, bei dizainu. Jo motina padėjo suprojektuoti žaidimo lygius taip, jog pagrindė užduotis žaidėjui būtų pergabenti kamuolį nuo vieno „iPhone“ krašto link kito, manipuliuojant linijomis ir trikampiais. Robertas žaidimą pradėjo kurti praėjusiais metais lapkritį, kuomet buvo padrąsintas draugo.