Pirmosios 2011-ųjų dienos kompanijai „Apple“ buvo ne itin džiugios. Milijonai išmaniųjų telefonų „iPhone“ vartotojų sausio 1 ir 2 dienomis skundžiasi dėl neveikiančio žadintuvo. Kompanija pripažino klaidą egzistuojant, tačiau taisyti jos neskubėjo.
Socialiniame tinkle „Twitter“ dar šeštadienį tūkstančiai žmonių skundėsi dėl „iPhone“ žadintuvo klaidos – pirmąją 2011-ųjų dieną jis tiesiog neįsijungė. Apie informacines technologijas rašančiuose tinklaraščiuose taip pat pasirodė straipsnių šia tema, tačiau kompanija „Apple“ juos informavo, jog ši klaida nebus ištaisyta ir sekmadienį, todėl vartotojai buvo raginami nepasikliauti „iPhone“ žadintuvu, praneša Mashable.com.
Deja, šią „Apple“ žinią išgirdo ne visi, ir sekmadienį panika dėl neveikiančio žadintuvo tęsėsi. Vartotojai kaltino „iPhone“, nes dėl neveikiančio žadintuvo jie vėlavo į skrydžius, traukinius, darbą. Dėl „iPhone“ žadintuvo gedimų skundėsi ir vartotojai Lietuvoje.
„Apple“ informavo, jog ši žadintuvo klaida kažkokiu būdu „išsitaisys“ savaime pirmadienį, sausio 3 dieną. Esą programinės įrangos atnaujinimo neprireiks.
„Apple“ teigimu, šeštadienį ir sekmadienį suveikė tie žadintuvų signalai, kurie buvo nustatyti kaip pasikartojantys. Kodėl pirmąjį 2011 metų savaitgalį žadintuvas neveikė, kompanija nepaaiškino.
„Mes žinome apie klaidą, susijusią su vienkartiniais žadintuvo signalais sausio 1 ir 2 dienomis. Vartotojai gali nustatyti pasikartojantį žadintuvo signalą, o nuo sausio 3 dienos visi signalai vėl veiks normaliai“, – pranešė „Apple“.
Tiesa, vartotojai raginami apsidrausti ir nepasikliauti vien „iPhone“ žadintuvu. Kiti „iPhone“ vartotojai problemą išsprendė atsisiųsdami kitas žadintuvų programėles, kurių nepaveikė ši klaida.