Antras didžiausias JAV mobiliojo ryšio operatorius „AT&T Inc“ tapo antruoju operatoriumi šalyje, pradėjusiu reklamuoti mobiliųjų paslaugų ir žaidimų portalą „GetJar“, kuris buvo sukurtas Lietuvoje, praneša „Reuters“. Nuo antradienio AT&T vartotojai gali naudotis „GetJar“ mobiliųjų aplikacijų parduotuvės paslaugomis beveik 50 skirtingų rūšių AT&T telefonų modeliuose, pradedant nuo pigiausių bendrovės telefonų ir baigiant išmaniaisiais telefonais „BlackBerry“.
Vis dėlto, „GetJar“ mobiliųjų paslaugų parduotuvės, kurioje galima įsigyti apie 75 tūkst. skirtingų mobiliųjų aplikacijų ir žaidimų, paslaugomis nebus galima naudotis per daugiausiai dėmesio sulaukusius AT&T telefonus „Apple iPhone“.
IDC analitikas A. Hilwa teigia, kad naujos mobiliųjų aplikacijų parduotuvės pasiūlymas gali būti AT&T bandymas pradėti mažinti savo priklausomybę nuo „iPhone“, nes yra manoma, kad kitais metais bendrovė praras išimtines teises pardavinėti šiuos telefonus JAV.
„GetJar“ rinkodaros vadovas Patrick Mork teigia, kad, suteikus galimybę naudotis parduotuvės paslaugomis „Sprint Nextel“, trečio didžiausio mobiliojo ryšio operatoriaus, telefonuose, mobiliųjų aplikacijų pardavimai išaugo 15 proc. Prieš penkerius metus Lietuvoje sukurtas projektas „GetJar“ šiuo metu pirmauja pasaulyje mobilių aplikacijų platinimo srityje.