Keturiskart didesnė nei įprastai sąskaita už mobiliojo ryšio paslaugas vienai garbaus amžiaus klaipėdietei sukėlė šoką. Dar labiau moterį suglumino žinia, jog tokia milžiniška suma susidarė dėl siųstų SMS žinučių, kurių ji net nemoka rašyti, rašo „Klaipėda“.
Netrukus 70-metį švęsianti Rita Matelienė nustebo, kai už mobiliojo ryšio paslaugas gavo beveik 90 litų sąskaitą. Įprastai moteris kiekvieną mėnesį moka po 20–21 litą. Gavusi sąskaitą moteris suskubo ieškoti teisybės ir prašydama pokalbių išklotinės kreipėsi į operatorių. Tačiau ją gavusi R.Matelienė buvo šokiruota – tokia suma susidarė ne dėl prašnekėto laiko, bet dėl neva išsiųstų žinučių. Per mėnesį pensininkė jų esą išsiuntė 350.
Pradėjusi analizuoti išklotinės duomenis, moteris pastebėjo, jog visos žinutės išsiųstos vienu numeriu – į šeimos gydytojos telefoną. Dar keisčiau, jog tai ne mobiliojo telefono numeris, o paprasto laidinio, į kurį žinučių siųsti neįmanoma. „Tele2“ viešųjų ryšių vadovas Andrius Baranauskas išsiaiškino, jog moteris dėl didelių sąskaitų nekalta, todėl patirti nuostoliai jai bus kompensuoti. Taip pat klaipėdietei „Tele2“ nemokamai duos kitą telefono aparatą.
„Patikrinome visas išklotines ir paaiškėjo, kad ši moteris nieko dėta. Būna, kad žmonės prisiunčia žinučių, o po to ieško teisybės, tačiau šis atvejis ne toks. Akivaizdu, jog čia aparato gedimas, todėl prisiimame visą atsakomybę. Matyt, aparate „paaštrėjęs“ kažkuris mygtukas, galbūt jis užstrigo, todėl ir išsiųsta tiek žinučių. Būna gedimų ir programinėje įrangoje, tad visuomet visus žmones, kuriems kyla įtarimų dėl per didelių sąskaitų, raginame kreiptis į mus“, – geranoriškai siūlė A. Baranauskas.