Atrodo dar vasaros pabaigoje rinkos tyrimų bendrovės „iSuppli“ pateiktos prognozės planšetinių kompiuterių rinkai atrodo įtikinamos – „Apple iPad“ vis dar nesulaukia savęs verto konkurento. Tikriausiai jūsų galvoje ėmė šmėžuoti kol kas rimčiausiu priešininku minėtam įrenginiui tituluojamo „Galaxy Tab“ kompiuterio vaizdai, tačiau patikėkite, ketinantys pirkti šį įrenginį turėtų kaip reikiant susimąstyti.
Per visą internetinę žiniasklaidą neseniai nuvilnijo pranešimų banga, kurioje šmėžuoja technikos naujienų portalo „TechRadar“ autoriaus Gareto Byvio (Gareth Beavis) publikuoto straipsnio ištraukos. Rengiant rašinį, minėtas žurnalistas ėmė interviu iš Hugo Baros (Hugo Barra), „Google“ mobiliesiems įrenginiams skirtų produktų vadovo ir sužinojo tai dėl ko „Samsung Galaxy Tab“ prekybos pradžia gali būti ne tokia sėkminga kaip tikėtasi. Neperfrazuodami pateikiame interviu ištrauką:
„Android“ yra atvirojo kodo platforma. „IFA 2010“ parodoje matėme įvairaus pobūdžio įrenginių, veikiančių šios platformos pagrindu, taigi operacinė sistema jau įgyvendinta planšetiniuose kompiuteriuose. Tačiau „Android Market“ siūloma programinė įranga nebus prieinama įrenginiams, kurie nesuteikia galimybės programinei įrangai veikti tinkamai. Kuriuose įrenginiuose programos veiks tinkamai, o kuriuose ne, priklausys nuo tam tikro produkto, tačiau bet kokiu atveju „Froyo“ nėra skirta planšetiniams kompiuteriams.“
Taigi, būsimi „Galaxy Tab“ bei „Folio 100“ pirkėjai gali tiesiog pajusti tinkamai pagal ekrano raišką veikiančios programinės įrangos stoką ir nesijausti tokie patenkinti, kokie šiuo metu yra „iPad“ savininkai arba dar blogiau – iš viso likti be programinio aprūpinimo. O dabar prisiminkime „iSuppli“ analitikų prognozes, kuriose buvo skelbiama, kad iki šių metų pabaigos „Apple“ pagal parduotos produkcijos kiekį užims 74,1 % planšetinių kompiuterių rinkos.
Ateinančiais 2011-aisiais, nepaisant prasidėjusios rimtesnės konkurencinės kovos „Apple“ rinkos dalis sumažės nežymiai ir nukris iki 70,4 % ribos, taigi bendrovė vis dar bus lyderė. Ir visa tai dėl populiarios, o svarbiausia produktyvios programinės įrangos bei kito skaitmeninio turinio platinimo sistemos, kurią sudaro „iTunes Store“, „App Store“ bei „iBooks Store“ ir visa tai patogiai integruota į vieną išvaizdų įrenginį. Tai kol kas yra koziris, kuriuo „Apple“ patraukia milijonus pirkėjų ir atrodo kol kas neketina sustoti.