Beveik visų savo mobiliojo ryšio numerį į kitą tinklą perkėlusių žmonių istorija panaši. Juos nuvylė ne ryšio kokybė, o paslaugų kaina, sunkmečiu tapusi nepakeliama. Negavęs geresnių sąlygų iš savo operatoriaus, dažnas viltingai laukdavo jo konkurento skambučio.
Dienraščiui savo istoriją papasakojo Rasa, kuri perėjusi į kitą tinklą šiuo metu sutaupo beveik pusę anksčiau ryšiui skirtų pinigų. „Nors turėjau sumokėti apie 170 litų sutarties nutraukimo mokestį, šie pinigai man atsipirko per 2 mėnesius. Naudodamasi ankstesnio operatoriaus paslaugomis kas mėnesį gaudavau vidutiniškai 120 litų dydžio sąskaitą už paslaugas. Dabar mano pokalbių sąskaita siekia vos 40 litų. Gavau kelis šimtus nemokamų pokalbio minučių, už fiksuotą minimalų mokestį galiu siųsti neribotą kiekį SMS žinučių. Anksčiau joms siuntinėti buvau įsigijusi net atskirą SIM kortelę. Dabar vėl naudojuosi tik vienu telefono aparatu, kalbu daug, o moku beveik trečdaliu mažiau“, - pasakojo mergina.
Kaip pati teigia, šiuo metu daugeliui savo draugų tapo savotiška konsultantė ir pataria naudotis nebūtinai kokio nors konkretaus operatoriaus paslaugomis, bet to, kuris tuo metu siūlo geriausias sąlygas. Todėl ir pati nesudarė terminuotos sutarties su naujuoju operatoriumi, nes vos tik atsiras geresnis pasiūlymas, ji būtinai juo pasinaudos.
Manantiesiems, kad pasirašyti terminuotą mobiliojo ryšio paslaugą naudinga dėl pigiai gaunamo telefono aparato, Rasa pataria, kad neretai naudingiau nusipirkti telefono aparatą kitoje prekybos vietoje arba net iš kito mobiliojo ryšio operatoriaus.