Įvairūs tyrimai atskleidžia, kad mažiau nei 20 proc. darbuotojų visą savo darbo dieną praleidžia biure, o didžioji dalis darbuotojų yra mobilūs ir pasiekti juos kartais gana sudėtinga – klientams ar bendradarbiams verslininkus tenka „gaudyti“ skambinant ne tik į fiksuoto, bet ir į darbinį ar net privatų mobiliojo ryšio telefoną. Tam sugaištama daug laiko bei kyla papildomų nepatogumų.
Amerikiečių kompanija „Avaya“ – pasaulinė komunikacijos sistemų, taikomųjų programų ir telefonijos paslaugų srities lyderė - sukūrė sprendimą, padedantį sujungti dviejų tipų ryšių – fiksuoto ir mobiliojo – galimybes. Visai neseniai užsienio rinkai pasiūliusi programinės įrangos „Avaya Mobile“ paketą, bendrovė technologinę naujovę pristato ir Lietuvos rinkai.
Pasak „Avaya“ partnerės Lietuvoje elektroninių inžinerinių sprendimų bendrovės „Fima“ projektų vadovo Irmanto Sužiedelio, ši programinė įranga, sukurta bendradarbiaujant kartu su viena didžiausių pasaulyje mobiliųjų telefonų gamintojų „Nokia“, suteikia galimybę pasiekti įmonės darbuotojus skambinant vienu verslo numeriu, nesvarbu, ar jie sėdi biure, ar yra išvykę iš savo darbo vietos.
„Nuo šiol darbuotojai savo vizitinėse kortelėse ar klientams galės pateikti vieną – fiksuotojo telefono numerį, kadangi, „Avaya Mobile“ sprendimo pagalba, juo skambinant, skambučiai automatiškai jungiami ir į mobilųjį darbuotojo telefoną, tad vienu metu skamba ir fiksuoto, ir mobiliojo ryšio aparatas“ , - sakė I. Sužiedelis.
Pasak jo, „Avaya Mobile“ supaprastina komunikacijos procesus ir yra itin patogi skambinantiems, kadangi jie darbuotojus pasieks surinkę vieną numerį. Be to, darbuotojui skambinant iš savo mobiliojo telefono, rodoma, tarytum būtų skambinama iš fiksuotojo aparato numerio.
Beje, nenorėdamas ar negalėdamas priimti skambučio, darbuotojas gali jį peradresuoti kitam asmeniui, pavyzdžiui savo sekretorei, administracijos darbuotojams ar kitiems bendradarbiams. Dar viena įdomybė – mobiliuoju telefonu kalbantis darbuotojas, grįžęs į ofisą gali pakelti fiksuotojo telefono ragelį ir, nenutraukdamas ryšio, tęsti pokalbį laidiniu aparatu.
„Fimos“ projektų vadovo teigimu, programinės įrangos gamintojai sumanė ir kaip atskirti darbinį bei privatųjį darbuotojo gyvenimą. Savo mobiliajame telefone darbuotojas galės išjungti skambučių sinchronizavimo funkciją, tad po darbo valandų jam prisiskambinti galės tik tie, kurie žinos mobiliojo telefono numerį.
Užsienyje atlikti tyrimai rodo, kad beveik 90 proc. respondentų yra patenkinti „Avaya Mobile“ klientu. Kol kas ši programinė įranga yra suderinta su 60 serijos platformos „Nokia“ ir „Panasonic“ mobiliaisiais telefonais, tačiau ateityje galimybės bus plečiamos.