Birželio mėnesį „Swedbank“ sudarė 500 000-ąją Mobiliojo banko paslaugos sutartį. Ši paslauga suteikia galimybę „Swedbank“ klientams mobiliuoju telefonu sekti pokyčius savo banko sąskaitose: operatyviai sužinoti apie gautas įplaukas, sąskaitos likučius, įvykdytus paskolų, tiesioginio debeto mokėjimus.
„Nuo 2002 metų, kai klientams pristatėme Mobilaus banko paslaugą, reikšmingai padidėjo ir mobiliojo ryšio skvarba, ir technologinės galimybės. Pastaraisiais metais „Swedbank“ Mobiliojo banko vartotojų skaičius augo vidutiniškai po 100 000 klientų kasmet“, - sako Ramūnas Strauka, Kasdienės bankininkystės ir investavimo departamento direktorius.
„Swedbank“ specialistai pastebi, kad Mobiliojo banko paslauga ypač aktyviai naudojasi 18-35 amžiaus žmonės. „Tai nauja vartotojų karta, kuri mobiliųjų technologijų pagalba atlieka daugelį kasdienių darbų. Mobilusis bankas jiems aktualus, nes leidžia kontroliuoti savo finansus iš bet kurios pasaulio vietos, kur tik yra GSM ryšys“, - teigia R. Strauka.
Dažniausiai „Swedbank“ klientai Mobiliuoju banku naudojasi norėdami sužinoti pokyčius sąskaitoje ir gautas įplaukas, o pastaruoju metu vis populiaresnėmis tampa užklausos apie įvykdytus tiesioginio debeto sutarčių, paskolų mokėjimus.
„Technologinės mobiliojo ryšio ir telefonų galimybės visame pasaulyje vystosi itin sparčiai, kuriamos naujos programos, o išmanieji telefonai vis labiau panašėja į nedidelius kompiuterius. Kai kuriose valstybėse mobiliųjų telefonų pagalba jau atsiskaitoma už pirkinius. Todėl prognozuojame, kad mobiliosios bankininkystės paslauga Lietuvoje ateityje populiarės, o vartotojams bus pasiūlyta vis didesnė bankinių paslaugų, kuriomis bus galima naudotis mobiliuoju telefonu, įvairovė“, - naujas technologijas vertina R.Strauka.