„Apple“ ir „Samsung“ kompanijos paskutinėmis dienomis pradėjo žodžių karą siekdamos viena kitai įrodyti, kuri kompanija gamina pačius geriausius ekranus mobiliesiems telefonams. „Apple“ kompanijos vadovas Styvas Jobsas (Steve Jobs) vykusioje konferencijoje teigė, kad jų „Retina“ technologiją naudojantys ekranai (angl. Retina display) šiuo metu yra daug pranašesni už „Samsung“ pristatytus „Super AMOLED“ ekranus. „Retina“ ekranai šiuo metu yra naudojami naujausiame „Apple iPhone“, o „Super AMOLED“ „Samsung Galaxy S“ telefone. Ši diskusija tarp kompanijų prasidėjo tuomet, kai buvo pristatyti abiejų kompanijų naujieji produktai. Įdomu ir tai, kad „Samsung Galaxy S“ buvo pristatytas vos po aštuonių valandų, kai buvo pristatytas „Apple iPhone 4“. Akivaizdu, kad šios dvi kompanijos pasiruošusios viena su kita konkuruoti ir taip patraukti kuo daugiau pirkėjų į savo pusę.
Visgi, „Samsung“ kompanija nenori sutikti, kad jų ekranai yra kuo nors prastesni, todėl pateikė argumentų, kuo jų „Super AMOLED“ ekranai yra pranašesni. Pagrindinis argumentas buvo tai, kad „Retina“ ekranai naudoja apie 30 procentų daugiau baterijos energijos, negu „Samsung“ kompanijos kuriami ekranai. Vienintelis skirtumas tarp „Retina“ ir „Super AMOLED“ ekranų yra tik tai, kad „Retina“ ekranai šiuo metu gali pasiūlyti šiek tiek didesnę rezoliuciją, tačiau dėl to sunaudoja pakankamai daugiau baterijos energijos.
„iPhone 4“ ekrano rezoliucija yra 960 x 640 taškų ir tai yra net keturis kartus didesnė rezoliucija už šio telefono pirmtaką „iPhone 3GS“, tuo tarpu „Samsung Galaxy S“ rezoliucija yra 800 x 480 taškų. Styvas Jobsas (Steve Jobs) gyrė „Retina“ ekranuose naudojamą „IPS LCD“ technologiją, kuri suteikia galimybę kur kas tiksliau atkurti spalvas ir pasiekti žymiai didesnę rezoliuciją, negu „Super AMOLED“ ekranuose. „Apple“ vadovas yra tiesiog įsitikinęs, kad „OLED“ ekranai šiuo metu niekaip nesugebės pasiekti tokios rezoliucijos ir „Retina“ ekranai jau po kelerių metų gali būti naudojami kaip standartiniai ekranai. Visgi, „Samsung“ atstovas spaudai teigė, kad yra dar keli aspektai, kurie gali pagerinti „Super AMOLED“ ekranų kokybę neatsižvelgiant į rezoliuciją ir taip nurungti „Retina“ ekranus turėdami dar geresnį kontrastą, spalvų atkūrimą ar atsakymo laiką.
Šiuo metu „Samsung“ tvirtai teigia, kad remianti „IPS“ technologija pagaminti „LCD“ ekranai niekaip negali nurungti „AMOLED“ ekranų. „AMOLED“ ekranai naudoja aktyvią šviesos diodų matricą ir skiriasi nuo „LCD“ ekranų tuo, kad jiems nereikia papildomo apšvietimo, nes jie patys skleidžia šviesą. Tai įtakoja mažesnes energijos sąnaudas ir ryškesnes spalvas šviesos diodų ekranuose. Vertinant apžvalgos kampą „Retina“ tipo ekranai gali pasiūlyta beveik 80 procentų matymo kampą, tačiau „Super AMOLED“ apžvalgos kampas yra beveik neribojamas.
Iš pradžių buvo kalbama, kad naujasis „iPhone 4“ taip pat turėtų naudoti „Super AMOLED“ ekraną, nes tai pažangiausi ekranai, kurie tiesiog privalo būti naudojami aukštos klasės telefonuose. Visgi, „Apple“ teigia, kad to atsisakyti privertė nesutarimai su „LG Display“ kompanija ir tai, kad šiuo metu „AMOLED“ ekranų paklausa tiesiog viršiją pasiūlą. Tačiau dabar Styvas Jobsas (Steve Jobs) yra įsitikinęs, kad žmonės mobilųjį telefoną naudoja ne vien skambučiams ar trumpųjų žinučių siuntimui, bet ir naršymui internete daugialypės terpės peržiūrai, todėl svarbiausia mobiliojo telefono dalis yra ekranas. Jis teigia, kad tai pati brangiausia naujojo „iPhone 4“ telefono dalis ir šiuo atveju tik „Retina“ ekranai gali geriausiai atlikti visas funkcijas mobiliajame telefone.
Sunku pasakyti, ar „Apple“ kompanijai vertėjo pradėti šią kovą, nes viską apibendrinus atrodytų, kad „Super AMOLED“ ekranai yra šiuo metu geriausias produktas rinkoje. Mažos energijos sąnaudos ir neribojamas apžvalgos kampas tikriausiai yra patys pagrindiniai ekrano aspektai, kuo šiuo metu „Retina“ ekranai pasigirti tiesiog negali. Galbūt pristatydami „Retina“ ekranus „Apple“ tik siekė pareklamuoti savo naująjį produktą ir taip padidinti „iPhone 4“ pardavimus, tačiau to įvertinti dar negalima, nes nuo telefono pristatymo praėjo dar labai nedaug laiko. Įvertinus tai, kad „Samsung“ yra ekranų gamybos ir pardavimų lyderis, atrodytų, kad „Apple“ išpopuliarinti savo ekranus yra tiesiog neįmanoma, nes šviesos diodų ekranai vis labiau veržiasi į rinką pasiūlydami vis didesnių naujovių ir panaudojimo galimybių. Visgi, tiek „Retina“, tiek „Super AMOLED“ ekranai turi savų pliusų ir minusų, todėl kuris ekranų tipas taps populiaresnis ateityje gali priklausyti ir nuo to, kuri kompanija užsiims aktyvesne savo produkto reklama.