Net 85,4 proc. į telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ tinklą perėjusių privačių klientų tvirtina, kad jų sąskaitos už mobiliojo ryšio paslaugas sumažėjo vidutiniškai 39,6 proc.
Tokius rezultatus parodė „Tele2“ privačių klientų tyrimas, kurį šių metų gegužę atliko rinkos analizės ir tyrimų bendrovė „RAIT“. Telefonu ir internetu buvo apklausta per šešis šimtus privačių klientų, pasinaudojusių numerio perkėlimo paslauga ir pradėjusių naudotis „Tele2“ paslaugomis.
„Tyrimo rezultatai dar kartą įrodo, kad „Tele2“ visuomet garantuoja mažiausią kainą. Šiandien, kai gyventojai siekia sumažinti išlaidas, pigesnės, bet tokios pat kokybiškos paslaugos yra itin aktualios. Tai atspindi ir šio tyrimo bei „Tele2“ veiklos rezultatai“, – teigė Petras Masiulis, telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ generalinis direktorius.
Tyrimo duomenimis, devyni iš dešimties (89,5 proc.) į telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ tinklą perėjusių privačių klientų teigia, kad šio operatoriaus paslaugų įkainiai yra ženkliai arba šiek tiek mažesni nei tie, kuriuos jiems taikė ankstesni mobiliojo ryšio operatoriai.
Klientai pažymi, kad operatorių pakeitus į „Tele2“ ženkliai arba šiek tiek pagerėjo aptarnavimas (42,1 proc.), tinklo aprėptis (16,2 proc.) bei ryšio kokybė (16 proc.).
Net 60 proc. apklaustųjų teigė, kad rekomenduotų pasirinkti „Tele2“ draugams ir kolegoms. Pagrindinės rekomendavimo priežastys – mažesnė paslaugų kaina (40,3 proc.) ir geresnė ryšio kokybė (15,9 proc.). 52,9 proc. respondentų naudojasi ne tik „Tele2“, bet ir kitų operatorių paslaugomis.
„Tele2“ yra daugiausia mobiliojo ryšio vartotojų, pasinaudojusių numerio perkėlimo paslauga, pritraukianti bendrovė. Migruojančių abonentų duomenų bazę administruojančios bendrovės „Mano numeris“ duomenimis, per pirmąjį šių metų ketvirtį iš kitų tinklų į „Tele2“ perėjo 8,8 tūkst. abonentų daugiau, nei iš šio operatoriaus išėjo į kitus tinklus. Pernai iš kitų tinklų į „Tele2“ perėjo 38,5 tūkst. abonentų daugiau, nei iš šio operatoriaus išėjo į kitus tinklus.
Be to, Lietuvos gyventojai „Tele2“ laiko patikimiausia ir sąžiningiausia bendrove telekomunikacijų sektoriuje – net 55,2 proc. šalies gyventojų „Tele2“ įvardijo kaip patikimą ir sąžiningą įmonę. Nuo 2009 m. gegužės taip manančių gyventojų dalis padidėjo 6 proc. punktais. „Tele2“ pasitikėjimo telekomunikacijų sektoriumi vidurkį lenkia 11,3 proc. punktais. Tai atskleidė praėjusių metų pabaigoje viešosios nuomonės ir rinkos tyrimų bendrovės „TNS Gallup“ atliktas mobiliojo ryšio paslaugų vartotojų ir įmonių sąžiningumo indeksų tyrimas, kurio metu apklausti 1027 respondentai.