Prasidėjusioje parodoje „Infobalt“ vienintelis mobiliojo ir fiksuotojo ryšio operatorius Lietuvoje „Eurocom“ pristatys savo naujausias paslaugas privatiems klientams. Iki šiol pirmasis virtualus ryšio operatorius „Eurocom“ daugiausia teikė paslaugas verslo klientams.
Parodos lankytojai „Eurocom“ stende galės susipažinti su naujausiais mobiliojo ryšio mokėjimo planais „Rinkis pokalbius“ ir „Rinkis SMS“, siūlančiais itin palankias sąlygas mėgstantiems ilgai šnekėtis telefonu ar siųsti SMS. Eurocom itin patogų mokėjimo planą siūlo ir fiksuotojo ryšio vartotojams – „Rinkis namams“. Šių planų pagrindinis privalumas - klientui lengvai suprantama ir patraukli kainodara.
„Iki šiol buvome daugiau žinomi kaip verslo klientų mobiliojo ir fiksuoto ryšio operatorius, tačiau nusprendėme, kad mūsų patirtis, lankstumas bei novatoriškumas bus naudingas ir privatiems klientams. Mes siūlysime lengvai suprantamas ir patogias ryšio paslaugas be išlygų. Tikimės, kad tai bus kokybinis šuolis itin konkurencingoje rinkoje ir padės mums pritraukti daugiau privačių klientų“ – teigė UAB „Eurocom“ direktorius Liudvikas Andriulis.
„Infobalt“ parodoje „Eurocom“ stendas lankytojus pasitiks itin ryškiomis spalvomis ir patogiais krėslais, o visą komforto atmosferą sustiprins aiškūs ir paprasti pasiūlymai mobiliojo ir fiksuotojo ryšio srityse.
„Eurocom“ apyvarta 2005 metų trečią ketvirtį išaugo 7,5 % lyginant su tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais – nuo 6,12 mln. litų iki 6,58 mln. litų. „Eurocom“ abonentai šių metų trečiąjį ketvirtį prakalbėjo 22,3 mln. minučių, t.y. 18 % daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais.