Kovo mėn. bendrovės „Carlsberg“ Baltijos šalių padaliniui įsidiegus „Microsoft Office Communication Server“ (OCS), sistemos vartotojų Lietuvoje skaičius perkopė pirmąjį tūkstantį. Integruotos komunikacijos sistemos tampa vis populiaresnės tarp Baltijos šalių kompanijų.
OCS integruoja visą didelės įmonės ar organizacijos komunikaciją nuo telefono skambučių ir balso pašto iki vaizdo konferencijų. Kolegos gali pasiekti vienas kitą per bendrą vartotojo identifikaciją: kviečiant vartotoją pagal vardą jį galima pasiekti visur – el. paštu, trumpąja žinute, mobiliuoju telefonu, IP ar darbo telefonu, palikti balso pašto pranešimą, kurį jis ras savo el. pašto dėžutėje.
„Investavome siekdami sumažinti vidinio komunikavimo išlaidas. Įdiegta sistema yra sąlyginai nebrangi ir mums jau praktiškai atsipirko per pirmąjį mėnesį“, - sakė Rolandas Viršilas, UAB „Švyturys-Utenos alus“ generalinis direktorius. UAB „Švyturys-Utenos alus“ priklauso Danijos alaus kompanijai „Carlsberg“.
R. Viršilo teigimu, konsoliduojant grupės veiklą trijose šalyse buvo pastebėta, kad kompanijos viduje rengiama vis daugiau įvairių susirinkimų, kuriuose dalyvauja kolegos iš skirtingų šalių. „Mūsų paskaičiavimais, priklausomai nuo dalyvių skaičiaus ir trukmės, „gyvo„ tarptautinio susirinkimo Baltijos šalyse sąnaudos svyruoja nuo 2500 iki 10000 Lt, o bendraudami nuotoliniu būdu nepatiriame absoliučiai jokių išlaidų ir jokio diskomforto“, - sakė p. Viršilas.
Šiuo metu sistema naudojasi apie šimtą „Carlsberg“ Baltijos šalių įmonių darbuotojų.
IT paslaugų ir sprendimų kompanija ATEA diegimo projektą įvykdė per rekordiškai trumpą laiką - dvi savaites. ATEA Lietuvoje „Office Communication Server“ jau yra įdiegusi kelioms įmonių grupėms, taip pat - Lietuvos pašte bei Lietuvos policijos mokykloje. ATEA pirmoji Lietuvoje pradėjo diegti OCS.
Henrikas Genutis, ATEA direktorius, pabrėžia, kad pastaruoju metu auga susidomėjimas informacinių technologijų sprendimais, kurie taupo sąnaudas bei darbuotojų laiką. Įmonėse naudojant OCS, greta sutaupytų kelionių ir telefoninių pokalbių sąnaudų ženkliai pagerėja darbuotojų produktyvumas - darbuotojai užduotis atlieka greičiau, todėl per ribotą laiką gali nuveikti daugiau. „Tai praktiškai įrodė ir mūsų pačių pavyzdys – savo įmonėje OCS įdiegėme pirmiausia„, - sakė p. Genutis.
OCS naudojanti bendrovė susikuria IT infrastruktūrą, sujungiančią komunikacijos priemonių įvairovę į vieną sistemą. Todėl darbuotojams bendrauti darbo metu įvairiomis priemonėmis tampa itin paprasta ir patrauklu, taip pat išvengiama įvairių komunikacijos nesklandumų, stabdančių darbo našumą. „Office Communication Server“ integruojama į versle plačiai naudojamą „Microsoft„ biuro programų paketą, todėl vartotojai gali naudoti įprastą aplinką su naujomis bendravimo galimybėmis. OCS labai naudinga įmonėms, kurių procesai apima daug planavimo, derinimo, diskusijų, korekcijų.