Tyrimų bendrovė „Strategy Analytics“ paskelbė sumaniųjų telefonų rinkos tyrimo rezultatus. Pirmajame šių metų ketvirtyje iš viso buvo parduoti 54 milijonai įrenginių, tai beveik 50% daugiau nei prieš metus, kada pardavimai siekė 35,9 milijono „smartfonų“.
Sumaniųjų telefonų paklausa vis auga – dabar tokie aparatai sudaro 18% visų mobiliųjų telefonų. Pagrindine „smartfonų“ populiarumo augimo priežastimi ekspertai įvardina: operatorių taikomas nuolaidas, konkurenciją tarp aparatų gamintojų, didelį modelių kiekį už prieinamą kainą, kurių daugumoje įdiegta operacinė sistema „Google Android“ arba „Symbian“.
„Strategy Analytics“ duomenimis, ne visos bendrovės konkuruoja tiesiogiai. Pavyzdžiui, „Nokia“ didžiausią dėmesį skiria Kinijos ir Indijos sumaniųjų telefonų rinkai, o „Motorolla“ – JAV.
Per tris mėnesius „Nokia“ pardavė 21,5 milijono „smartfonų“, didžioji dalis kurių teko Kinijai, Indijai ir Pietų Amerikai. „RIM“ pardavė 10,6 milijono „BlackBerry“ aparatų, o „Apple“ pakilo į trečiąją vietą su 8,8 milijono parduotų „iPhone“.