Toliau aštrėjant mobiliojo ryšio operatorių konkurencijai pagrindinis kovos ginklas tampa kaina. Todėl kai kurie operatoriai ryžtasi nutraukti paslaugų teikimą didesnio tarifo telefono numeriais, nes dėl jų patiriama daugiau žalos negu naudos, rašo „Lietuvos žinios“.
Kaip dienraštį informavo „Tele2“ Pardavimų departamento direktorius Mindaugas Ubartas, nuo gegužės 1 dienos bendrovė nutraukia bendradarbiavimo sutartį su UAB „Žalgirio loto“. „Įvertinę tai, kad ginčai su klientais dažniausiai kyla dėl didesnių tarifų skambučių ir SMS teikimo paslaugų, šiuo atveju mums naudingiau atsisakyti teikti šiam partneriui paslaugas. Žmogus, netikėtai gavęs didesnę sąskaitą, pirmiausia kaltina ryšio operatorių. Kai atliekame tyrimą, paaiškėja, jog tai įvyksta dėl paties žmogaus neatsargumo ir kompanijos, pavyzdžiui, loterijos, nesąžiningų veiksmų, apie kuriuos mes nežinome. O visi akmenys paprastai sukrenta į ryšio operatoriaus daržą“, – dėsto M.Ubartas.
Bendrovės „Omnitel“ ryšių su visuomene vadovė Daiva Selickaitė dienraščiui tvirtino, kad iš paslaugų teikėjų, kurie naudojasi „Omnitel“ ryšiu, visada reikalaujama, jog būtų įdiegti aiškūs ir vartotojams suprantami paslaugos atsisakymo mechanizmai.