Nors pastaruoju metu žymiai padidėjo internetinių pranešimų gaviklių populiarumas, trumpųjų teksto žinučių (SMS) paslauga ir toliau išlieka pirmaujančiu ryšio sprendimu.
Tokia išvada buvo padaryta, remiantis konsultacijų bendrovės „Frost & Sullivan“ atlikto globalaus rinkos tyrimo rezultatais. Analitikai prognozuoja, kad SMS žinučių paslauga dominuos dar maždaug trejus – penkerius ateinančius metus ir tik tada nusileis pažangesnėms tekstinio ryšio paslaugoms. Tarp pagrindinių SMS žinučių populiarumo priežasčių analitikai nurodo jų naudojimo paprastumą, prieinamumą, o taip pat visuotinį skirtingų mobiliojo ryšio operatorių tinklų suderinamumą. Beje, kasmet pasaulyje išsiunčiama beveik keturi milijardai SMS žinučių.
Mobiliojo ryšio operatoriai, suinteresuoti pelningumo ir kapitalo didinimu, ieško naujų šios paslaugos teikimo galimybių. Analitikai prognozuoja, kad tekstinės žinutės vystysis ne revoliucijų, bet evoliucijos būdu. Ateityje atsiras galimybė prie paprasto teksto pridėti informaciją apie buvimo vietą, o taip pat – kitą nuo konteksto priklausančią informaciją. Verta pažymėti, kad tradicinių tekstinių žinučių konkurentai yra ir socialiniai tinklai.