Net patys didžiausi „Android“ sistemos fanai iki šiol privalėjo pripažinti „iPhone“ pranašumą žaidimų atžvilgiu, tačiau „Google“ žada viską pakeisti, suteikdama daugiau galimybių programų kūrėjams.
Kompanija pristatė trečiąją programų kūrimo sistemą, skirtą kurti žaidimams gimtuoju kodu. Ši sistema pavadinta „Revision 3“, kartu su šia technologija „Android“ žaidimus kuriantis programuotojai gali pasitelkti „OpenGL 2.0“ resursus, kurie šiandien naudojami kuriant žaidimus kompiuteriams. Taip pat, tą pačią sistemą naudoją „iPhone“ žaidimų kūrėjai.
Iki šiol „Android“ galėjo pasiūlyti žaidimus, sukurtus tik „Java“ kodu, su papildoma gimtojo sistemos kodo pagalba, tačiau pilnavertė prieiga prie „OpenGL“ nebuvo įmanoma. Visgi, vertėtų aptarti žaidimą „Mystique Chapter 3“ – tai neįtikėtinas „Android“ sistemos galimybių pavyzdys.
Kūrėjai teigia, jog didžiausia bėda ne operacinėje sistemoje, ar tame, ką jos gali pasiūlyti. Itin kokybiški žaidimai „Android“ sistemos nepasiekia, nes programuotojai siekia kuo lengviau uždirbti didžiausią pinigų sumą, todėl jie renkasi paprasčiausią žaidimų pritaikymą prie plačiausios įmanomos įrenginių linijos, vietoje to, jog žaidimai būtų kuriami konkrečiai platformai. „Mystique“ yra kitoks, jis sukurtas „Android“, vaizdo pristatyme apačioje demonstruojama žaidimo grafika, prilygstanti „Playstation“ konsolėms, taip pat žaidimai veikia nepriekaištingai sparčiai.
Jei tokių rezultatų pasiekta su sistemos apribojimais, galima tik įsivaizduoti, kokie žaidimai priešakyje. Juk „Android“ – sparčiausiai auganti mobilioji operacinė sistema, veikianti įvairiuose prietaisuose. Išaugusi programų parduotuvė pritrauks daugiau pirkėjų, kurie, savo ruoštu, – daugiau žaidimų gamintojų.