Telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ EBITDA (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją) 2009 m. išaugo 10,7 proc. ir pasiekė 192,2 mln. litų. Bendrovės pajamos pernai sumažėjo 5,3 proc. iki 544,2 mln. litų.
Pajamų sumažėjimą lėmė pernai metų pradžioje penktadaliu sumažintas skambučių sujungimo mokestis ir bendrovės sprendimas kompensuoti vartotojams dalį išaugusio pridėtinės vertės mokesčio (PVM) – kompensuota PVM dalis „Tele2” klientams per metus sutaupė beveik 10 mln. litų.
Bendrovės pelnas augo dėl sumažintų bendrovės sąnaudų ir griežtesnės kaštų kontrolės.
Sparčiausiai augo „Tele2“ verslo klientų skaičius – jų dalis per metus padidėjo 9,8 proc. ir šiuo metu siekia 92,8 tūkst. vartotojų. Bendras klientų skaičius sumažėjo 3,4 proc. – jį mažino vartotojų sprendimas atsisakyti perteklinių išankstinio mokėjimo kortelių. Praėjusių metų pabaigoje bendrovės paslaugomis naudojosi 1,86 mln. klientų.
Pernai „Tele2“ Lietuvoje investavo daugiausiai per visą veiklos šalyje dešimtmetį – investicijos į judriojo ryšio tinklą sudarė 53,6 mln. litų.
„Nepaisant sudėtingos šalies ūkio padėties sugebėjome išlaikyti tolimesnį bendrovės pelno augimą. Tokių rezultatų sulaukėme laikydamiesi efektyvios verslo strategijos ir šalies gyventojams, įmonėms ir valstybinėms institucijoms siūlydami kokybiškas paslaugas už mažiausią kainą. Tai, kad „Tele2“ padeda sutaupyti rodo ir augantis pasitikėjimas įmone“, – pabrėžė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.
Lietuvos gyventojai patikimiausia ir sąžiningiausia bendrove telekomunikacijų sektoriuje laiko „Tele2“ – net 55,2 proc. šalies gyventojų „Tele2“ įvardijo kaip patikimą ir sąžiningą įmonę. Nuo 2009 m. gegužės taip manančių gyventojų dalis padidėjo 6 proc. punktais. „Tele2“ pasitikėjimo telekomunikacijų sektoriumi vidurkį lenkia 11,3 proc. punktais.
Tai atskleidė praėjusių metų pabaigoje viešosios nuomonės ir rinkos tyrimų bendrovės „TNS Gallup“ atliktas mobiliojo ryšio paslaugų vartotojų ir įmonių sąžiningumo indeksų tyrimas, kurio metu apklausti 1027 respondentai.
Augantį pasitikėjimą bendrove atspindi ir „Tele2“ vartotojų, keičiančių mobiliojo ryšio operatorių, pasirinkimas. 2009-aisiais „Tele2“ pritraukė daugiausia mobiliojo ryšio vartotojų, pasinaudojusių numerio perkėlimo paslauga. Bendrovės „Mano numeris“ duomenimis, pernai iš kitų tinklų į „Tele2“ perėjo 38,5 tūkst. abonentų daugiau, nei iš šio operatoriaus išėjo į kitus tinklus.