Informacijos telefonu paslaugų lyderė Lietuvoje „Lintel“, teikianti populiariausią šalyje informacijos telefonu 118 paslaugą, nuo šiol atsakymus į įvairius klausimus teikia ir SMS žinutėmis. TEO LT, AB įmonių grupei priklausanti bendrovė tokį informavimo apie įmones, paslaugas, prekes, transporto tvarkaraščius bei gyventojų telefonus pasiūlė pirmoji Lietuvoje.
Klausimą 118 konsultantams galima siųsti laisva forma, lyg rašant bičiuliui. Priklausomai nuo klausimo sudėtingumo ir informacijos paieškai reikalingo laiko, atsakymą žinute konsultantai atsiųs per keliolika sekundžių ar porą minučių.
„Lintel“ generalinio direktoriaus Remigijaus Šerio teigimu, informacijos gavimas SMS žinute yra itin patogus kai informacijos reikia skubiai, o ieškoti jos internete ar kalbėti telefonu nėra sąlygų – dalyvaujate susirinkime, esate kelionėje ar žmonių šurmulyje.
„Naująja paslauga galės naudotis ir klausos ar kalbos negalią turintys asmenys, kuriems taip pat dažnai aktualu skubiai gauti reikiamą ir tikslią informaciją“, - teigė R. Šeris.
Žinutes konsultantams galima siųsti iš visų mobiliojo ryšio tinklų. Klausimo išsiuntimas kainuoja kaip įprasta SMS žinutė, o atsakymo kaina – 2 litai. Siuntėjui netiksliai suformulavus klausimą, konsultantas atsiųs prašymą jį patikslinti, tačiau apmokestinamas bus tik galutinis atsiųstas atsakymas.
Informacijos telefonu 118 tarnyba, informuojanti apie įmones ir organizacijas, jų kontaktinius duomenis, darbo laiką, teikiamas paslaugas ar siūlomus produktus, veikia ir internete – portale www.118.lt. Visa 118 teikiama informacija – tiek internete, tiek telefonu – kasdien yra tikslinama ir atnaujinama.