Vartotojai neskuba pirkti firminio „Google“ telefono „Nexus One“, liudija pirminiai prekybos juo rezultatai.
Per pirmąją „Nexus One“ pateikimo rinkai savaitę buvo parduota apie 20 000 šių telefonų. Tai reiškia, jog pagal pirmosios savaitės pardavimų apimtis jis nusileido ne tik pagrindiniams savo konkurentams, bet netgi kitiems „Android“ platformą naudojantiems telefonams. Analitikų teigimu, tokie rezultatai liudija, kad „Google“ apskaičiavimai buvo neteisingi.
JAV rinkos tyrimų bendrovės „Flurry“ duomenimis, per 7 pirmąsias prekybos dienas nuo produkto pateikimo rinkai iš viso buvo parduota 1,6 mln. vienetų „iPhone 3GS“, apie 250 tūkstančių vienetų „Motorola Droid“ ir apie 60 tūkstančių vienetų „MyTouch 3G („HTC Magic“) telefonų. Abu pastarieji telefonai naudoja „Android“ OS. Taigi, „Nexus One“ rezultatas – 20 tūkstančių – yra daugiau nei kuklus, turint galvoje „Google“ prekės ženklo įtaką.
„Flurry“ analitikų, vadinančių „Nexus One“ debiutą nesėkmingu, manymu, tokie prasti rezultatai sietini su dideliais, bet neišsipildžiusiais vartotojų lūkesčiais. „Google“ telefonas netapo revoliuciniu, priešingai, jo pobūdis labiau evoliucinis, nes „Nexus One“ naudoja jau įprastą platformą, o kai kurios techninės telefono priemonės tik šiek tiek pagerintos, lyginant su konkurentų sprendimais.
Be to, teigiama, kad „Google“ suklydo savo partneriu JAV pasirinkusi „T-Mobile“ – esą toli gražu ne patį šio telefono platinimui tinkamiausią mobiliojo ryšio operatorių. „Supertelefonui“, kaip jį pristato „Google“ ir HTC, esą reikėjo parinkti „superoperatorių“. Atkreipiamas dėmesys, kad „Motorola Droid“ telefoną platinanti mobiliojo ryšio bendrovė „Verizon“ reklaminei šio telefono kampanijai skyrė beveik 100 mln. dolerių. Tuo tarpu reklaminės „Nexus One“ kampanijos net nebuvo – „Google“ pasikliovė savo prekės ženklo galia ir prašovė pro šalį, teigia analitikai.