„Google Mobile“ techninės pagalbos forumą užplūdo „Google“ mobilųjį telefoną „Nexus One“ įsigiję ir su įvairiomis techninėmis problemomis susidūrę vartotojai.
Pasak „Slashgear.com“, dažniausiai jie „Nexus One“ telefonui skirtame techninės pagalbos forume skundžiasi dėl to, kad telefono negalima perjungti į 3G ryšio režimą bei dėl to, kad telefonas nuolat persijunginėja iš 3G į EDGE ryšį ir atvirkščiai.
Be to, paaiškėjo daugeliui su techninėmis „Nexus One“ problemomis susidūrusių vartotojų nemalonus dalykas: pasirodo, vienintelis būdas gauti „Google“ specialistų konsultaciją – rašyti jiems elektroninius laiškus, nes telefonu susisiekti nėra galimybės. Leidinio teigimu, atsakymų į klausimus „Nexus One“ pirkėjai laukia po kelias dienas.
Nusivylę vartotojai, susidūrę su techniniais „Google“ telefono sutrikimais, bandė kreiptis tiesiai į telefono gamintojos bendrovės „HTC“ ir jį JAV platinančios mobiliojo ryšio bendrovės „T-Mobile“ techninės pagalbos tarnybas, bet ir ten jiems niekas negalėjo padėti, rašo „Slashgear“.
Pasak vieno „Nexus One“ savininko, paskambinus telefonu jį pusantros valandos perjunginėjo iš vienos bendrovės pagalbos tarnybos į kitą, bet pokalbis baigėsi be rezultatų. Kitas vartotojas pranešė 5 valandas laukęs „Google“ atstovų atsakymo, kol galiausiai gavo patarimą perkrauti telefoną ir pažiūrėti, ar dabar viskas gerai.
„Nexus One“ telefoną „Google“ pristatė sausio 5 dieną. Jis pardavinėjamas internete - be SIM kortelės arba pasirašant 2 metų ryšio paslaugų teikimo sutartį su JAV mobiliojo ryšio operatore „T-Mobile“.