Integruotų telekomunikacijų, IT ir televizijos paslaugų teikėja TEO LT, AB skelbs duomenis, leisiančius artimiau pažinti televizijos žiūrovų Lietuvoje portretą. Populiariausi televizijos „Interaktyvioji GALA“ kanalai ir jų auditorijos dydžio kitimas nuo šiol skelbiami tinklalapyje www.gala.lt/metrai.
Tinklalapyje apibendrintai pateikta nuo 2008 metų spalio fiksuojama informacija apie tai, kiek televizijos „Interaktyvioji GALA“ klientų žiūrėjo vieną ar kitą kanalą, kaip kito jų žiūrimumas per dieną, mėnesį ar metus, sudaryta galimybė lyginti pasirinktų kanalų populiarumą norimu laikotarpiu.
TEO Paslaugų plėtros ir rinkodaros tarnybos vadovo Nerijaus Ivanausko teigimu, „GALA metrai“ papildys jau vykdomus televizijos auditorijos tyrimus, bus naudingi kanalams formuojant savo programų paketus, taip pat reklamos ir kitų sričių specialistams.
„Vienas iš internetinės televizijos išskirtinumų – interaktyvumas, kuris leidžia klientui užsisakyti norimą filmą ar žaidimą. Interaktyvumo dėka galime gauti ir apibendrintus duomenis apie populiariausius kanalus ar mėgstamiausias laidas, o nuo šiol nusprendėme juos pradėti skelbti ir internete“, - sakė N. Ivanauskas.
„GALA metrai“ pasižymi itin didele imtimi − jie apibendrina duomenis iš visų televizijos „Interaktyvioji GALA“ paslaugomis besinaudojančių namų ūkių.