Šiemet Vokietijoje vyksiančioje IFA parodoje „Samsung“ ir „T Systems“ pristatys interaktyvią mobilią televiziją. Tai nuspręsta kompanijoms Berlyne sėkmingai išbandžius naujai įdiegtą DMB (Digital Media Broadcasting) infrastruktūrą, kuri filmų, vaizdo klipų, reklamų ar kitų transliacijų metu žiūrovui leidžia matyti papildomą informaciją.
Interaktyvios mobilios televizijos principas panašus į „Teleshopping“ sistemą – jos dėka žiūrovai gali bet kuriuo metu tiesiogiai bendrauti su transliacijos tiekėju. Tačiau DMB sistemos vartotojui nereikia naudoti papildomų priemonių susisiekti su transliuotoju, rinkti numerį ar bendrauti su automatiniu atsakikliu. Transliuotojui sistema taip pat teikia platesnes galimybes bendrauti su žiūrovu, pavyzdžiui, vykdyti viešosios nuomonės apklausą ar siūlyti aktualių prekių futbolo varžybų metu.
Testas, kurio metu buvo pašalintos visos techninės kliūtys, liudija apie nykstančią ribą tarp transliacijos ir telekomunikacijų. Dabar kompanijos tikisi pristatyti rinkai interaktyvią mobiliąją televiziją iki FIFA pasaulio futbolo čempionato 2006-aisiais.