Per trečiąjį ketvirtį numerio perkėlimo paslauga iš didžiųjų mobiliojo ryšio bendrovių aktyviausiai naudojosi „Omnitel“ klientai, tuo tarpu daugiausiai „perbėgėlių“ atėjo į „Tele2“. Tokius duomenis pateikia numerio perkėlimo duomenis administruojanti bendrovė „Mano numeris“.
Per ketvirtį 13,27 tūkst. „Omnitel“ abonentų pasinaudojo numerio perkėlimo paslauga, tuo tarpu į šį tinklą pritraukta 8,2 tūkst. Didžioji dalis klientų iš „Omnitel“ patraukė į „Tele2“ (9,4 tūkst.), tuo tarpu į „Omnitel“ dažniausiai buvo linkę pereiti „Bitės“ klientai. Iš „Bitės“ į „Omnitel“ numerius perkėlė 4,6 tūkst. Tai beveik 1,5 tūkst. daugiau nei „Tele2“ klientų, minėtos bendrovės paslaugas iškeitusių į „Omnitel“.
„Tele2“ per liepą-rugpjūtį iš konkurentų tinklų pritraukė 12,5 tūkst. abonentų, o prarado 4,6 tūkst. Kaip jau buvo minėta, didžioji dalis abonentų atėjo iš „Omnitel“. Tiesa, nusprendę keisti operatorių, „Tele2“ klientai dažniausiai rinkosi būtent „Omnitel“. Tokių buvo 3,2 tūkst.
„Bitė“ per minėtą laikotarpį pritraukė 4,8 tūkst. abonentų, tuo tarpu numerius iš „Bitės“ pas konkurentus perkėlė 7,7 tūkst. Dažniausiai „Bitės“ abonentai buvo linkę perkelti numerį į „Omnitel“ tinklą (4,6 tūkst.), dažniausiai „Bitės“ pasiūlymais susiviliojo irgi šio tinklo klientai (3,7 tūkst.).
Per pirmus devynis šių metų mėnesius iš kitų tinklų „Tele2“ pritraukė 30 tūkst. abonentų daugiau, nei iš šio operatoriaus išėjo į kitus tinklus, „Bitė“ – 10,8 tūkst., „Omnitel“ prarado 42,2 tūkst.