93 proc. Lietuvos ir Latvijos verslininkų, turinčių išmaniuosius telefonus „BlackBerry“, yra nusiteikę pagirti ir rekomenduoti šį įrenginį verslo partneriams ir klientams, rodo telekomunikacijų bendrovės „Bitės“ užsakyta apklausa, kurią atliko bendrovė „TNS Gallup“. Pasak tyrimo, net 81 proc. verslininkų, besinaudojančių „BlackBerry“ išmaniaisiais telefonais, nekeistų jų į jokį kitą įrenginį. Tuo tarpu „Bitė“ jau pradėjo prekybą naujausiu „Blackberry“ šeimos modeliu „BlackBerry Curve 8900“, taip pat pristatė „BlackBerry“ mokėjimo planus bei atnaujintus „BlackBerry“ paslaugų tarifus.
„Rekomendacijos yra patikimiausias informacijos šaltinis, nes apie įrenginį ir paslaugas kalba žmonės, kurie nuolatos ir aktyviai jais naudojasi. Verslininkai vertina „BlackBerry“ kokybę, naudojimo patogumą, saugaus ir greito elektroninio pašto paslaugas“, – teigė Manju Kesani, „Bitės“ grupės generalinio direktoriaus pavaduotojas rinkodarai.
„Bitė“ jau pradėjo prekiauti naujausiu „BlackBerry“ šeimos įrenginiu – išmaniuoju telefonu „BlackBerry Curve 8900“. Naujasis modelis, pretenduojantis užimti populiariausio Lietuvoje „BlackBerry“ įrenginio „BlackBerry Curve 8310“ vietą, yra ploniausias (13,5 mm) ir lengviausias (vos 109,9 g) „BlackBerry“ įrenginys, turintis visavertę QWERTY klaviatūrą, GPS su navigacijos funkcija bei 3,2 megapikselio fotoaparatą su automatinio fokusavimo galimybe. Didelis 480x360 taškų „BlackBerry Curve 8900“ ekranas leidžia itin patogiai skaityti elektroninius laiškus ir naršyti internete.
Pasirodžius „BlackBerry Curve 8900“ modeliui, „Bitė“ pristatė ir „BlackBerry“ mokėjimo planus, kurie atvers platesnes galimybes ir suteiks daugiau naudos tiek verslo, tiek ir privatiems vartotojams. Keturi visiškai nauji mokėjimo planai „Bitė BlackBerry“ už fiksuotą mėnesinį mokestį nuo 79 litų vartotojams suteiks paketą nemokamų minučių balso ryšiui, numatytą kiekį trumpųjų SMS žinučių ir galimybę naudotis „BlackBerry“ paslauga. Pasak M. Kesani, naujieji planai buvo įkvėpti augančios „BlackBerry“ įrenginių paklausos, ne tik tarp verslo, bet ir tarp privačių vartotojų.
„Klientai, besinaudojantys „BlackBerry“ išmaniaisiais telefonais, yra labai patenkinti savo pasirinkimu – taip jaučiasi tyrime dalyvavę verslininkai“, - sakė M. Kesani. Nuomonės tyrimas parodė, kad verslininkai nusiteikę ne tik rekomenduoti „BlackBerry“ įrenginius, bet ir toliau jais aktyviai naudotis.