Mobiliųjų telekomunikacijų bendrovė „Omnitel“ nuo birželio 9 dienos pasiūlys sprendimą, kuris palengvins finansinę naštą darbo netekusiems bendrovės klientams, besinaudojantiems planu „Asmeninis“. Bendrovė praneša, kad darbo netekimo atveju, klientui „Omnitel“ suteiks nedarbo draudimą – šešis mėnesius nemokamų pokalbių į visus Lietuvos tinklus.
„Pastaruoju metu nemažai klientų išreiškė susirūpinimą dėl augančio nedarbo šalyje ir nerimą, kad tai gali paliesti ir juos. Todėl nusprendėme padėti tuo, kuo galime – savo paslaugomis, ir taip sumažinti jiems finansinę naštą, jei patektų į šią keblią padėtį. Viliamės, kad galėdami nevaržomai keistis informacija ne tik su savo artimaisiais, bet ir kitais darbo rinkos dalyviais, jie lengviau susiras naują darbą ir išgyvens šį nelengvą laikotarpį,“ – sakė „Omnitel“ prezidentas Antanas Zabulis.
Darbo netekimo atveju, „Omnitel“ plano „Asmeninis“ vartotojams reikės ateiti į artimiausią „Omnitel“ saloną ir pateikti Darbo biržos išduotą ieškančio darbo asmens atmintinę su nurodytu bedarbio statusu. Tuomet klientui bus pasiūlytas mokėjimo planas, kuriuo „Omnitel“ suteiks 120 nemokamų pokalbių minučių į visus Lietuvos tinklus be jokių papildomų mokesčių ir įsipareigojimų.
Pasibaigus šešių mėnesių laikotarpiui, klientas galės laisvai pasirinkti, ar naudotis savo anksčiau turėtu mokėjimo planu, ar pasirinkti bet kurį kitą mokėjimo planą.