Vilniaus universiteto biblioteka, siekdama operatyviau atsakinėti į studentų klausimus, į pagalbą pasitelkė populiarią kompiuterinę pokalbių programą „Skype“.
Iki šiol studentai klausimus užduoti galėjo atėję į biblioteką tiesiogiai kreipdamiesi į darbuotoją, užpildę specialią užklausos formą arba parašę laišką elektroniniu paštu. Pastarieji du variantai pasižymi tiksliais ir konkrečiais atsakymais, tačiau jų pagrindinis minusas – lėtumas ir dialogo nebuvimas.
Klausiant „Skype“ programa atsakymo, priklausomai nuo sudėtingumo, galima sulaukti per keletą minučių. Bibliotekos darbuotojas taip pat gali užduoti patikslinantį klausimą, o vartotojas – papildomus klausimus, jeigu atsakymo nesuprato.
„Skype” programa įdiegta siekiant suteikti vartotojams operatyvią informaciją apie biblioteką, jos fondus, paslaugas, elektroninius išteklius ir kt. Į bet kokius rūpimus klausimus apie biblioteką atsakys mūsų specialistai. Informacija „Skype“ programa teikiama darbo dienomis nuo 14 iki 17 val.“, – sakė VU bibliotekos generalinė direktorė Irena Krivienė.
„Jau sulaukėme studentų klausimų per „Skype“ programą. Dažniausiai klausiama, kur rasti vieną ar kitą leidinį. Tačiau buvo ir tokių, kurie tiesiog nukopijavo dėstytojo užduotį, tikėdamiesi, kad bibliotekininkas ją įvykdys. Atpažinę tokias gudrybes, studentui patariame, kaip tą užduotį įvykdyti, bet teisingo atsakymo nepateikiame“, – sakė VU bibliotekos vartotojų aptarnavimo skyriaus darbuotoja Joana Bartkevičienė.
Norint pateikti klausimą „Skype“ programa, VUB elektroninėje svetainėje reikia susirasti nuorodą „Klausk“ ir per ją jungtis prie „Skype“ programos. Daugiau informacijos mb.vu.lt/klausk.