Mobiliųjų komunikacijų technologijų bendrovė „LG Electronics“ pranešė, kad 20 milijonų kompanijos lietimui jautrių telefonų buvo išgraibstyti vartotojų per daugiau nei dvejus metus, kai produktas pristatytas rinkai.
Pirmasis lietimui jautrus mobilusis PRADA telefonas LG-KE850 pasaulį išvydo prieš 26 mėnesius. Baltijos šalyse jis pasirodė 2007-ųjų vasarą. Telefono pardavimai sparčiai augo ir jau 2008-ųjų lapkritį pasiekė 10 mln. vienetų. Inovatyvių lietimui jautrių telefonų pristatymo strategiją LG nukreipė į platų vartotojų ratą.
Lietimui jautrių LG telefonų sėkmės raktu tapo pasiryžimas atsižvelgti į vartotojų įžvalgas ir lūkesčius telefonų kūrimo etape. Tai tapo bendrovės prioritetu, siekiant geriau suprasti vartotojų poreikius, ir lėmė telefonų dizainą, kuris yra sukurtas tarsi pagal užsakymą, atliepia skirtingų vartotojų tipų poreikius.
Tokio telefono pavyzdys yra LG-KU990, kuris pasirodė 2007-ųjų spalį (2008 m. Baltijos šalyse). Jame įmontuota 5 megapikselių fotokamera leidžia dar labiau mėgautis fotografavimu, nuotraukų peržiūra ir redagavimu dideliame lietimui jautriame LCD ekrane. LG-KU990 nustatė aukštą kartelę visiems ateities lietimui jautriems telefonams su fotokamera ir lėmė tai, kad 17-os LG lietimui jautrių telefonų modelių pardavimai pasiekė 7 mln.
Neseniai LG pristatė telefoną LG-KP500, sukurtą tiems vartotojams, kurie nori išbandyti pažangias lietimui jautrias technologijas už prieinamą kainą. Nenuostabu, kad telefonas LG-KP500 tapo labai populiarus ir pasiekė beveik 3 mln. vienetų pardavimus, praėjus tik 7 mėnesiams nuo jo pristatymo rinkai. Remiantis rinkos tyrimų bendrove „GfK Group“, LG-KP500 Prancūzijoje išsilaikė pardavimų viršūnėje tris savaites nuo balandžio pabaigos iki gegužės pradžios. LG-KP500 populiarumas padėjo padidinti LG užimamą rinkos dalį nuo 14 proc. metų pradžioje iki 20 proc. ir leido beveik pasivyti Nokia, kuri užima 20,8 proc.rinkos. Keletas konkurentų nukopijavo LG strategiją ir pristatė lietimui jautrius telefonus su panašiomis savybėmis kaip ir LG-KP500. Tai įrodo, kad LG yra inovatorius ir rinkos tendencijų kūrėjas.
„Mes labai sunkiai dirbome, kad suprastume mūsų klientus ir sukurtume produktus, paremtus jų individualiais poreikiais, - sakė dr Skott Ahn, LG prezidentas ir vykdantysis direktorius. - Ši strategija, atrodo, suveikė - turime 20 milijonų patenkintų klientų ir tikimės sulaukti dar 20 milijonų.“
Siekdama sparčiai augančiam vartotojų skaičiui pasiūlyti labiau individualizuotus ir aukštesnio lygio produktus, LG sukūrė 3D „S - Class“ vartotojo sąsają, kuri buvo pristatyta kovą. Intuityvi ir smagi mobilioji sąsaja bus įdiegta lietimui jautriuose telefonuose. Pirmasis telefonas su 3D „S - Class“ vartotojo sąsaja - LG ARENA (LG-KM900), kurio 300 tūkst. vienetų buvo parduota vien tik per keturias savaites. Kiti S vartotojo klasės sąsaja pasižymintys modeliai su 8 megapikselių ryškumu yra LG-GC900, „LG-GD900 Crystal“ ir LG-GM730, pasižymintis „Windows Mobile 6.1“.