Telekomunikacijų bendrovės „Omnitel“ klientai mobiliuoju ryšiu nuo šiol gali naudotis net ir sugedus jų mobiliajam telefonui - garantinio remonto laikotarpiu jiems bus nemokamai suteikiamas pakaitinis telefonas. Tokią paslaugą „Omnitel“ šiuo metu teikia vienintelė iš Lietuvos mobiliojo ryšio operatorių.
„Bendrovė „Omnitel“ siekia, kad klientai visada jaustųsi užtikrintai, - sakė „Omnitel“ klientų aptarnavimo ir pardavimų direktorius Žydrūnas Stankevičius. – Suteikdami galimybę naudotis pakaitiniais telefonais, mes norime apsaugoti savo klientus nuo rūpesčių ir sudaryti jiems sąlygas visada naudotis mobiliuoju ryšiu.“
Nuo rugpjūčio 1 dienos laikinam naudojimui skirti telefonai garantinio remonto laikotarpiu suteikiami „Omnitel“ klientams, kurie „Omnitel“ ar jos partnerių salonuose pirktus telefonus palieka taisyti mobiliųjų telefonų gamintojų autorizuotame nepriklausomame serviso centre UAB „Mobiliųjų telefonų techninis centras“ arba jos partnerių tinklo salonuose. Norint garantinio remonto laikotarpiu gauti pakaitinį telefoną, tereikia pateikti galiojančią „Omnitel“ garantinės priežiūros pažymą. Pakaitiniu telefonu klientas galės naudotis tol, kol bus pataisytas jo telefonas.
UAB „Mobiliųjų telefonų techninis centras“ yra didžiausia Lietuvoje mobiliojo ryšio priemonių techninės priežiūros įmonė, autorizuota bendrovių „Nokia“, „Siemens“, „Samsung“, „Sony Ericsson“, „Motorola“, LG serviso partnerė. Ji turi techninius centrus Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje. UAB „Mobiliųjų telefonų techninis centras“ paslaugomis galima naudotis visoje Lietuvoje – bendrovės partnerių tinklas aprėpia 21 šalies miestą. Daugiau informacijos apie UAB „Mobiliųjų telefonų techninis centras“ galima rasti interneto tinklalapyje adresu www.mttc.lt.