Gandai apie kompanijos „Microsoft“ ruošimąsi išleisti mobilųjį telefoną „Zune“ taip ir liko gandais. Kompanija atsisakė išeiti į mobiliųjų telefonų vartotojų rinką, tačiau neatsisakė įmonių rinkos. Tai rodo pirmasis telefonas su prekiniu ženklu „Microsoft D“, skirtas įmonėms. Modelis nuo pat pradžių buvo ruošiamas darbui su taikomosiomis verslo programomis iš „Microsoft Dynamics“ programų linijos tarp kurių „Microsoft Dynamics CRM“ sistemą.
Tikslios telefono techninės galimybės dar neatskleidžiamos, tačiau jau žinoma, jog kūrėjai stengėsi sukurti iš esmės naują koncepciją mobiliesiems telefonams. Taigi, naudojamas atlenkiamas dangtelis ir du dideli sensoriniai ekranai, prisijungimas prie išorinės antenos ir tinklo adaptoriaus prijungimas. Telefonas turi visą eilę belaidžių sąsajų - „Bluetooth“, „WiFi“ ir „Mobile WiMax“. Prie išorinės telefono išvaizdos dizaineriai dar tebedirba. Pavyzdinis egzempliorius, kuris pateko į viešumą, turi tvirtą stiklo pluošto apvalkalą, padengtą koloidiniu sidabro sluoksniu, skirtu apsaugai nuo mikrobų . Telefono matmenys: 98x52x22 mm. Tokio pločio dėka, telefoną galima statyti šonu, todėl bus patogu dirbti su grafika.
Kadangi telefonas skirtas verslo rinkai, plataus reklamavimo nebus. Pirmoji „Microsoft D“ partija bus nemokamai dalinama kartu su „Microsoft Dynamics“ produktų licencijomis. Jau esamiems vartotojams kompanija siūlys įsigyti aparatą už 1 dolerio simbolinį mokestį, prieš tai užsiregistravus interneto svetainėje.
Verta pažymėti, jog kompanija „Apple“ ne kartą skelbė, jog jų gaminamas mobilusis telefonas „iPhone“ yra įrenginys, tinkamas naudoti verslo srityje. Tačiau telefonas šioje rinkoje didelio populiarumo nesulaukė.