Mobiliojo ryšio UAB „Tele2“ užplūdo šią savaitę į jos tinklą iš „Omnitel“ perbėgusių abonentų skundai, kad jie nebegali prisiskambinti „Omnitel“ vartotojams. Tuo tarpu „Omnitel“ prisiekinėja, kad tai ne pikta valia, o tiesiog techninis sutrikimas, rašo „Verslo žinios“.
Anot Andriaus Baranausko, „Tele2“ atstovo, „Omnitel“ pradėjo trukdyti perkelti numerius iš savo tinklo į „Tele2“. Problemos, jo teigimu, prasidėjo trečiadienį. Tuomet dalis numerių iš „Omnitel“ į „Tele2“ perkėlusių klientų negalėjo prisiskambinti į „Omnitel“ tinklą. Pasak „Tele2“, iš „Omnitel“ gavo paaiškinimą, kad kilo techninių nesklandumų.
Tuo tarpu Daiva Selickaitė, „Omnitel“ atstovė spaudai, teigia, kad buvo kilę techninių problemų, kurios buvo išspręstos per kelias valandas. Esą naktį į trečiadienį buvo sutrikusi sistema.
„Tele2“ teigia, kad problema neišspręsta, todėl raštu kreipėsi į Ryšių reguliavimo tarnybą (RRT), prašydama pagalbos sprendžiant problemą.