Šią savaitę Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) gavo daug tipinių raštų-paklausimų iš judriojo ryšio paslaugų vartotojų, kurie pasinaudojo internete išplatintu rašto šablonu. Tipiniai vartotojų raštai yra susiję su paslaugų teikėjo sprendimu keisti paslaugų teikimo sutarčių sąlygas ir vartotojų teisėmis, nutraukiant paslaugų teikimo sutartį.
RRT informuoja, kad tipinio vartotojo rašto atveju RRT negali priimti jokių procedūrinių sprendimų, o tik pateikti bendro pobūdžio išaiškinimą. Todėl vartotojai, siekiantys procedūrinių sprendimų, turėtų pasinaudoti savo teisėmis ir teikti prašymą išspręsti ginčą.
Pagal Galutinių paslaugų gavėjų ginčų su elektroninių ryšių paslaugų teikėjais sprendimo taisykles, kiekvienas paslaugų gavėjas turi teisę pateikti RRT prašymą išspręsti ginčą su paslaugų teikėju. RRT, kaip išankstinė ne teismo tvarka ginčus nagrinėjanti institucija, tokius prašymus nagrinėja individualiai, atsižvelgdama į kiekvienoje situacijoje susiklosčiusias aplinkybes, ir priima privalomojo pobūdžio ginčų sprendimus. Tam, kad tokie ginčai būtų nagrinėjami efektyviau ir greičiau, paslaugų gavėjai, kreipdamiesi į RRT, prašyme turėtų išsamiai pateikti šią informaciją:
- konkretų skundžiamą veiksmą (neveikimą) ar sprendimą;
- konkretų reikalavimą - nurodyti konkrečią ginčijamą sumą;
- pridėti sutarčių, jų priedų bei susirašinėjimo su paslaugų teikėju dokumentų kopijas;
- nurodyti kitą informaciją, kuri gali būti reikšminga ginčo išsprendimui.
Daugiau informacijos vartotojams teikiama RRT tinklalapio www.rrt.lt skyriuje „Elektroninių ryšių paslaugų vartotojams“.