Ar vaizdo žaidimai ir trumpųjų žinučių rašymas kenkia moksleivių mokymosi kokybei? Atsakymą į šį klausimą rado Mičigano Valstijos Universitetas. Neseniai atliktas tyrimas parodė, jog trumpųjų žinučių rašymas telefonu nedaro žalos mokymosi kokybei, tačiau taip pat buvo rastas tiesioginis vaizdo žaidimų ir blogesnių moksleivio rezultatų ryšys.
Trijų metų tyrime dalyvavo 20 mokyklų moksleiviai. Jie įrodė, jog telefonų naudojimas mokykloje nekenkia dvylikamečių jaunuolių mokslų vidurkiams. Tuo tarpu vaizdo žaidimai kenkia mokslo kokybei nors ir gerina matematinius ir vaizdinių užduočių atlikimo įgūdžius.
Vaizdinių užduočių atlikimo įgūdžiai gerėja žaidimo metu apmąstant pateiktą grafinę informaciją, šie įgūdžiai siejami su svarbiais inžinerijos ir matematikos mokslų įgūdžiais.
Taip pat pastebėta, kad merginos mobiliuosius naudodavo dažniau nei vaikinai, tačiau pastarieji kur kas daugiau laiko praleisdavo žaisdami vaizdo žaidimus.
Tyrimo autorė profesorė Linda Jackson nesitiki, jog vaikai liausis žaisti vaizdo žaidimus, jos manymu tai nėra būtina. Kur kas svarbiau, jog žaidimų gamintojai sukurtų kuo labiau lavinančius produktus, raginama mažinti smurto kiekį juose. Ne ką mažiau svarbu kurti žaidimus, labiau atitinkančius merginų poreikius.
Kalbant apie mobiliuosius, Jackson tvirtino nepastebėjusį jokio neigiamo poveikio, tačiau pirma vertėtų atlikti tyrimus ir su vyresnio amžiaus moksleiviais.