Telekomunikacijų bendrovės „Omintel“ prezidentas Antanas Zabulis atsiprašo savo klientų, jeigu jie pasijuto įžeisti. Jis pripažįsta, kad neigiamoje šviesoje nuskambėjusio „Omnitel“ kainodaros plano „Asmeninis“ sąlygos lankstinamos, skelbia vz.lt.
Piktą bendrovės klientų reakciją sukėlė nauji „asmeniniai“ planai, kuriuos „Omnitel“ nuo kovo 15 d. vienašališkai įveda šimtams tūkstančių savo vartotojų. „Omnitel“ reikalauja mokėti per mėnesį tiek, kiek pernai buvo išleista mobiliajam ryšiui, tačiau kaip saldainį siūlo nemokamai kalbėti 50 proc. ilgiau.
„Gerbiu kiekvieną kliento nuomonę. Jeigu tai yra suprasta, kaip tyčiojimasis, atsiprašau“, - tiesioginėje konferencijoje su vz.lt skaitytojais sakė A. Zabulis.
Jis teigė manąs, kad bendrovės mūsų pasiūlytas sprendimas „kiek galima labiau priartinti pasiūlymą prie klientų poreikių“ iš esmės yra teisingas. Pernelyg tiesmukiškas esą galėjo būti kainodaros strategijos pristatymas.
„Akivaizdu, kad kai kurių klientų situacija pasikeitė dramatiškai. Tokiais atvejais mes esame pasirengę ieškoti individualių sprendimų“, - teigė A. Zabulis.