Klientų pasipiktinimą sukėlę mobiliojo ryšio bendrovės „Omnitel“ veiksmai nudžiugino konkurentus – „Bitė“ ir „Tele2“ tuoj pat suaktyvino abonentų viliones. Tačiau „Omnitel“ pasistengė, kad jos klientams pabėgti būtų sunkiau. Bene labiausiai „Omnitel“ užkardai papiktino „Tele2“. Mat „Omnitel“ klientai jau kurį laiką negali prisiskambinti trumpuoju numeriu 1861, kuriuo registruojami žmonės, norintys perbėgti į „Tele2“. O „Bitės“, „Teo LT“ ir kitų ryšio bendrovių klientai šiuo numeriu skambina be sutrikimų, rašo „Vilniaus diena“.
Dienraščio žurnalistas pamėgino iš „Omnitel“ tinklo paskambinti šiuo numeriu, tačiau, kaip ir tai padaryti bandę „Omnitel“ klientai, išgirdo tik elektroninės sekretorės balsą: „Sujungimas negalimas, prašome patikrinti numerį.“
„Omnitel“ dėl tokio savo poelgio kaltės nejaučia. Netgi priešingai – anot mobiliojo ryšio bendrovės, negražiai elgiasi ne ji, o jos verslo partneris „Lintel“.
„Trumpąjį numerį 1861 savo tinkle mes pagal sutartį buvome įjungę bendrovei “Lintel“, kuri teikia „Omnitel“ įvairias paslaugas, tarp jų – ir paslaugų pardavimo. „Lintel“, disponuodama itin jautria informacija apie „Omnitel“ klientus, šį numerį ėmė naudoti ir teikdama „Tele2“ pardavimo paslaugas. Manome, kad tokie veiksmai sukelia interesų konfliktą ir prieštarauja Civilinio kodekso straipsniams, kurie numato, kad vykdydamos sutartį šalys turi elgtis sąžiningai, laikantis egzistuojančios dalykinės praktikos standartų“, – dienraščiui sakė „Omnitel“ ryšių su visuomene vadovė Daiva Selickaitė.