Trijų didžiausių Lietuvos mobiliojo ryšio bendrovių teikiamų paslaugų kokybė iš esmės nesiskiria. Tai atskleidė Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) atliktas judriojo ryšio operatorių paslaugų kokybės tyrimas.
Pagal RRT pateiktus tyrimo duomenis, nesėkmingų skambučių dalis „Tele2“ tinkle sudarė 2,3 proc., „Bitės“ tinkle – 3,9 proc, „Omnitel“ tinkle – 1,6 procento. Skambinant mieste, nesėkmingų skambučių dalis „Tele2“ tinkle sudarė vos 1,3 proc. visų bandymų, „Omnitel“ tinkle – 1,1 proc., o „Bitės“ – 3,4 procentus.
Tele2“ tinkle buvo mažiausiai nesėkmingų SMS pristatymų – jų skaičius siekė 2,9 proc. visų bandymų. „Bitės“ tinkle šis rodiklis siekė 3,1 proc., „Omnitel“ – 3,3 procentus.
„Šis tyrimas jau ne pirmą kartą patvirtina, kad ryšio kokybė visuose Lietuvos mobiliojo ryšio tinkluose iš esmės yra vienoda. Skirtumai tokie menki, kad vartotojai jų nebejaučia ir operatorių renkasi pagal kainą“, – teigia Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.
Pasak RRT, vykdant judriojo ryšio operatorių paslaugų kokybės tyrimą iš viso buvo atlikti 3053 balso telefonijos skambučiai ir išsiųsta 1681 SMS visuose trijuose operatorių tinkluose. Bandymai buvo atliekami Lietuvos Respublikos teritorijoje: miestuose bei magistraliniuose ir krašto keliuose stovint arba važiuojant darbo dienomis ir darbo valandomis tiek GSM, tiek ir 3G tinkluose. Bandymai skirtingų operatorių tinkluose buvo atliekami tuo pačiu metu (lygiagrečiai) ir naudojant tą pačią matavimo įrangą.
„Tele2“ 2008 m. pabaigoje valdė apie 550 GSM ir 54 UMTS bazines stotis visoje Lietuvoje. Įmonė vien 2008 m. į judriojo ryšio tinklą investavo 38 mln. litų, o šiemet numato tęsti tinklo plėtrą.
„Tele2“ pajamos 2008 m. augo 18 proc. ir siekė 575 mln. litų. 2008 m. „Tele2“ klientų skaičius išaugo 7 proc. – praėjusių metų pabaigoje bendrovės paslaugomis naudojosi 1,92 mln. vartotojų.