Ateityje skambučių melodijų pelnas smarkiai sumažės, o pilnos trukmės garso takelių pardavimai žymiai išaugs, tą teigia naujoji „Juniper Research“ tyrimų agentūros analizė, prognozuojanti 14,2 milijardų JAV dolerių pelną už mobiliąją muziką iki 2013 metų.
„Juniper“ teigia, jog pilnos trukmės muzikos kūrinių pardavimai sparčiai augs dėl keleto priežasčių: visų pirma dėl tobulėjančių muzikinių mobiliųjų telefonų, didėjančios jų atminties talpos ir dėl kritusių duomenų persiuntimo kainų. Šie ir kiti faktoriai mobiliosios muzikos verslą smarkiai stumtelės į priekį, net šiandien vis daugiau žmonių savo muzikos klausosi telefonu, o ne mp3 muzikos grotuvu.
Taip pat „Juniper “ apdovanojo keletą kompanijų už mobiliosios muzikos populiarinimą. Aukso medalį laimėjo kompanija „Apple“, pagaminusi „iPhone“ mobilųjį telefoną. Sidabrą laimėjo programa „Shazam ID“. Ji leidžia lengvai ir greitai rasti reikiamą informaciją apie automobilyje ar bare grojančią muziką įrašius trumpą dainos ištrauką.