Smagus dalykas ta konkurencija. Pastaruoju metu sklando gandas, kad naujasis Jungtinių Amerikos Valstijų prezidentas Barakas Obama gavo „paramos“ iš „BlackBerry“ kompanijos už tokį viešai reiškiamą polinkį į šios kompanijos produktus.
Per vieną interviu Barakas Obama reporteriams pareiškė: „Aš mylių savo „BlackBerry“ telefoną. Aš be jo niekada neišeinu iš namų. Aš raginu kiekvieną amerikietį pirkti „BlackBerry“ telefoną. Dabar tai galima padaryti tik už 99.99 JAV dolerius su dviejų metų „Sprint“ operatoriaus sutartimi“. Visa ši kalba atrodo kaip gryna reklama.
Po tokių JAV prezidento pasisakymų, „BlackBerry“ konkurento „iPhone 3G“ išmaniojo telefono gamintoja „Apple“ pareiškė, jog jie pasiūlys Barakui Obamai 40 milijonų JAV dolerių vien už tai, kad jis nustotų kalbėjęs ir reklamavęs „BlackBerry“ telefonus.
Taigi matosi, kad „Apple“ pasiryžusi imtis bet kokių priemonių, kad išsaugotų savo gerą poziciją rinkoje, nes toks įtakingas žmogus kaip Barakas Obama gali iš tiesų patraukti didelę dalį mobiliųjų telefonų vartotojų įsigyti vieną iš „BlackBerry“ siūlomų išmaniųjų telefonų.