Šiuolaikinis vartotojų gyvenimo ritmas skatina mobilizuoti vis daugiau paslaugų, kurias būtų galima valdyti tiesiog su mobiliuoju telefonu. Viena iš tokių paslaugų yra mobilioji bankininkystė, kuri nuo palyginti neseniai buvusios savo pradžios sparčiai traukia vartotojus ir, kaip teigia „Juniper Research“ kompanijos prognozės, ši paslauga iki 2011 metų turėtų surinkti 150 milijonų vartotojų visame pasaulyje.
„Juniper Research“ pranešime taip pat informuojama, kad šiuo metų mobilioji bankininkystė labiausiai išsivysčiusi Tolimuosiuose Rytuose, tačiau didėjantis įvairių priemonių, skirtų plėtoti šią paslaugą, skaičius vis labiau į mobiliosios bankininkystės vartojimą integruoja ir Šiaurės Amerikos bei Vakarų Europos vartotojus. Išsivysčiusiose šių regionų šalyse mobiliosios bankininkystės vartojimas, pasak prognozės, iki 2011 metų turėtų išaugti apie 70%.
Pranešimo autorius Howard Wilcox teigia, kad naudojimąsi mobiliąja bankininkyste bei perėjimą nuo tradicinių metodų prie novatoriškų skatina patys bankai, kurdami specializuotas programas, propaguodami mobilųjį internetą, plėsdami dabartines SMS paslaugas, kurių pagalba galima sužinoti sąskaitos likutį ir kitą paprastą informaciją.
„Juniper“ pranešime kaip pagrindinis paslaugos privalumas ypač pabrėžiamas patogumas. Mobilioji bankininkystė prisideda prie programų ir paslaugų, kurios mobiliųjų ir ypač išmaniųjų telefonų vartotojų gyvenimą gali paversti kur kas patogesniu.
Tuo pat metu pranešime buvo pateikta keletas faktorių, į kuriuos didėjant paklausai reikia atsižvelgti paslaugos platintojams, tai – saugumas, programų patikimumas.
Daugiau informacijos apie „Juniper Research“ pranešima „Mobilioji bankininkystė: strategija, programos, rinkos 2008-2013 metais“ yra kompanijos tinklapyje.