JAV ir D. Britanijoje atliktas tyrimas atskleidė, kad nuolat didėjantis mobiliųjų telefonų techninių ypatybių skaičius kelia vis didesnį vartotojų sumišimą ir susierzinimą, skelbia „Techradar.com“.
Šio tyrimo rezultatai buvo gauti apklausus daugiau nei 4 tūkstančius amerikiečių ir britų. Apklausą atlikusios bendrovės „Mformation“ atstovų teigimu, net 95 proc. apklaustų mobiliųjų telefonų vartotojų pareiškė, jog norėtų išbandyti daugiau naujų paslaugų, jei naudojimasis jomis būtų paprastesnis.
61 proc. apklaustųjų teigė, kad techniniai naujo telefono nustatymai sudėtingumu prilygsta savo sąskaitos perkėlimui į kitą banką. 85 proc. pareiškė, kad juos erzina gauto naujo telefono paruošimo darbui procedūra, prasidedanti išėmus jį iš dėžutės. 61 proc. tvirtino, kad iškart liautųsi naudojęsi tam tikra paslauga ar funkcija, jeigu ji iškart nepradės veikti sklandžiai.
Analitikų teigimu, šio tyrimo rezultatai turėtų kelti rimtą susirūpinimą mobiliųjų telefonų gamintojams ir ryšio paslaugų teikėjams. „Šiuolaikiniai telefonai suteikia galimybę atlikti daugybę įvairiausių dalykų, tačiau paradoksalu, kad dauguma žmonių išvis nenaudoja tokių galimybių“, - sakė „Mformation“ atstovas Matthew Bancroftas. Bendrovė paragino nustatyti pagrindinių mobiliųjų telefonų funkcijų standartus, kurie būtų naudojami visoje pramonėje.