Pasaulinės recesijos akivaizdoje vartotojai susilaiko nuo naujų technologijų naudojimo, teigia „Deloitte“ atliktas tyrimas.
Per pastaruosius penkerius metus 37 procentais išaugusios plačiajuosčio interneto rinkos augimas krito nuo 6 iki 0,5 procento. Ši sritis – ne vienintelė – skaitmeninio radijo vartotojų skaičiaus augimas per šiuos metus irgi krito nuo 5 iki 1 procento.
„Deloitte“ partneris Howardas Daviesas teigia, kad vartotojai jaučia spaudimą pratęsti metines sutartis, sudarytas per praeitas Kalėdas. Jo nuomone, vieną kartą nusipirkti daiktai sulaukia didesnio komercinio pasisekimo, negu prenumeratos ar brangūs naujomis technologijomis pagrįsti įrenginiai.
„Nors kambariuose gal ir neaptiksime naujausios technologijos, žmonės, tikėdamiesi sutaupyti rečiau išeidami iš namų, ko gero pagyvins knygų, filmų nuomos ir šeimyninių kompiuterinių žaidimų rinką“ – teigia Daviesas.
„Deloitte“ tyrimas paneigia nuomonę, kad skaitmeninių medijų ir technologijų sektorius augs ir per recesiją.