Valdžios planai iki 19 proc. didinti PVM tapo tikru galvos skausmu telekomunikacijų įmonėms. Vienos žada, kad galutinės kainos vartotojams nesikeis net ir išaugus mokesčiui. Kitos dar nežino, kaip elgsis, bet įspėja, kad iki Naujųjų niekaip nespės naujam PVM parengti savo apskaitos sistemų, rašo „Verslo žinios“.
Didesnis PVM tarifas reiškia ne tik tai, kad vartotojams gali tekti brangiau mokėti už paslaugas. Nemalonios staigmenos tyko ir operatorių. Jei kils paslaugų kainos, tai gali tapti bilietu „į laisvę“ tūkstančiams abonentų.
Mat Elektroninių ryšių paslaugų teikimo taisykles, apie pasikeitusius tarifus abonentai turi būti įspėti prieš mėnesį. Be to, jei naujos sutarties sąlygos – šiuo atveju didesni paslaugų tarifai – vartotojui nepriimtinos, jis turi teisę nutraukti sutartį anksčiau laiko ir nemokėti jokių netesybų.
Pvz., jei abonentui, kuris yra sudaręs sutartį, pagal kurią įsipareigoja 24 mėnesius naudotis operatoriaus paslaugomis, prabėgus vos porai mėnesių pabrango skambučių tarifai, jis turi teisę nutraukti sutartį.