Tekstinės žinutės yra neatsiejama daugelio žmonių, ypač jaunuolių, kasdienio bendravimo ir šiaip gyvenimo dalis. Ir nors atrodo, kad įspūdingi SMS žinučių srautai yra labai dideli, tačiau ši rinka vis dar auga ir augs toliau. Pasak „Portion Research“ reportažo, tekstinės žinutės tapo ir toliau bus „pinigų karve“ paslaugų tiekėjams.
Tekstinių žinučių siuntimas yra sparčiai auganti rinka, kuri mobiliųjų paslaugų tiekėjams visame pasaulyje atnešė 130 milijardų JAV dolerių pelno per 2008 metus, o iki 2013 metų operatoriai planuoja rinkos vertę išvystyti iki 224 milijardų JAV dolerių. Šie pakankamai detalūs skaičiai įrodo, jog SMS populiarumas vis dar išlaiko pirmenybę prieš kitas mobiliojo tekstinio bendravimo rūšis ir dar turėtų išlaikyti per ateinantį dešimtmetį.
Šiais metais SMS žinučių srautas pasaulyje peržengė 3.5 trilijonų žinučių ribą. Pagal dabartines prognozes pasaulinis SMS žinučių srautas iki 2011 pasieks 5 trilijonus SMS, tačiau ties šia riba nesustos ir toliau augs.
Tuo tarpu MMS žinutės tenkinasi antrąją vieta pagal pelno dalį mobiliųjų ne balso paslaugų rinkoje. Tačiau nepaisant to kad MMS yra antroje vietoje po SMS, tarp jų yra didžiulis tarpas, kuris dar ilgai neleis MMS formato žinutėms pakeisti dabartines SMS ir užimti pirmąją vietą tarp populiariausių mobiliųjų žinučių formatų. Pasak statistinių prognozių, MMS 2009 metais turėtų pasiekti 31 milijardo JAV dolerių pelną pasaulinėje mobiliųjų komunikacijų rinkoje, tačiau šis skaičius prilygsta tik 2004 metų SMS skaičiams, kurie per pastaruosius 5 metus išaugo daugiau nei 4 kartus ir neketina sustoti augę.
Įdomi informacija:
Vidutinis amerikietis per mėnesį išsiunčia dvigubai daugiau nei Europos vidurkis. Filipiniečiai pirmauja šioje rinkoje – kiekvienas vartotojas vidutiniškai išsiunčia 755 žinutes kiekvieną mėnesį. Statistinis kinas per mėnesį išsiunčia tik 100 SMS žinučių. Japonijoje SMS žinučių beveik nesiuntinėjama, dėl didžiulio mobiliojo elektroninio pašto populiarumo.