Elektronika.lt

Elektronika.lt - elektronikos, informacinių ir
ryšių technologijų portalas

Adresas: http://www.elektronika.lt
El. paštas: info@elektronika.lt
 Atspausdinta iš: http://www.elektronika.lt/naujienos/rysiai/14243/naujas-atnaujinimas-naujos-klaidos/spausdinti/

Naujas atnaujinimas - naujos klaidos

Publikuota: 2008-11-24 09:30
Tematika: Telekomunikacijos
Autorius: Rokas Kirlys
Aut. teisės: ©Mobili linija, UAB
Inf. šaltinis: Mobili linija, UAB

Pasirodė nauja 2.2 „iPhone“ OS versija su patobulinta skambinimo ir elektroninio pašto funkcija, atnaujinta „Safari“ naršyklės vartotojo aplinka ir nauja „Google Maps Street View“ programa. Tačiau netrukus pasirodė pirmieji pranešimai apie atsiradusias klaidas. Tai ar verta bėgti į „iTunes“ ir atnaujinti dabartinę OS versiją. Verta, jei netrikdo naujai atsiradusios klaidos.

Pirmoji iš keturių „iPhone Atlas“ užfiksuotų dažniausiai pasireiškiančių problemų yra bėda su trečiųjų šalių programomis, kurios po atnaujinimo daliai vartotojų neveikia iš viso arba veikė netinkamai. Problemą tikriausia sukelia esminiai „iPhone“ OS ir „AudioCore“ kodo pakeitimai. Programų perinstaliavimas gali pagelbėti kai kuriems vartotojams, tačiau kitiems, turintiems šią problemą, gali tekti palaukti sekančio programinės įrangos atnaujinimo.

IPhone

Gauta pranešimų, jog šis atnaujinimas sukėlė ir interneto prieigos problemą – dalis vartotojų negali prisijungti prie interneto. Ši problema gali būtį sprendžiama pasirodžius užrašui „Could Not Connect To Internet“ (negalima prisijungti prie interneto), perjungti iš 3G į EDGE arba GPRS ryšį, o prisijungus prie interneto, perjungti atgal į 3G.

Trečioji problema pasireiškia tuo, kad vartotojai gauna pranešimą apie tai, jog neįdėta SIM kortelė arba kad PIN užrakinimas yra aktyvuotas. Šiuo atveju kortelės išėmimas, sistemos atstatymas per „iTunes“ ir SIM kortelės įdėjimas atgal gali sutvarkyti šią problemą.

Paskutinė klaida siejasi su elektroninio pašto naudojimu. Kai kurie vartotojai, ypač naudojantys „AOL“ sąskaitas susiduria su sunkumais ištrinant laiškus. Tie, kam pasireiškė ši problema, turėtų perkonfigūruoti elektroninio pašto nustatymus. Norint tai padaryt, reikia eiti į Settings > Mail, Contacts, Calendars > (Vartotojo sąskaitos pavadinimas) > Advanced > Deleted Mailbox ir pasirinkti norimus ištrinti laiškus „On My iPhone“ arba „On the Server“ priklausomai nuo sąskaitos tipo (POP ar IMAP).

Nepaisant to, kad yra nemažai vartotojų pranešančių apie įvairias klaidas, yra ir didelis vartotojų skaičius, kurie teigia, jog naujoji „iPhone“ OS 2.2 versija veikia tiesiog puikiai ir be jokių klaidų.

Perspėjimas tiems, kurie turi ne iš operatoriaus pirktą iPhone 3G ir tikisi sulaukti ateityje pasirodysiančio programinio atrišimo. Prieš atnaujinant operacinę sistemą teks palaukti oficialios „Pwnage Tool“ versijos, programiškai atrakinančios iPhone 3G.

‡ 1999–2025 © Elektronika.lt LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!