Net 77 proc. pernai į telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ tinklą perėjusių verslo klientų tvirtina, kad jų sąnaudos mobiliajam ryšiui sumažėjo. Net 85 proc. respondentų nurodė, kad „Tele2“ įkainiai yra mažesni arba daug mažesni nei tie, kuriuos taikė ankstesni mobiliojo ryšio operatoriai.
Sutaupytas lėšas verslininkai naudoja verslo efektyvumui didinti. Paprašyti nurodyti, kur jas investuoja, respondentai dažniausiai įvardijo verslo plėtrą, darbuotojų skatinimą, bendrų įmonės reikmių, biuro išlaidų padengimą.
Tokius rezultatus parodė „Tele2“ verslo klientų apklausa, kurią šių metų spalį atliko rinkos tyrimų bendrovė „Synopticom“. Telefonu ir internetu buvo apklausta per tris šimtus atsitiktinai atrinktų įmonių, pernai pasinaudojusių numerio perkėlimo paslauga ir pradėjusių naudotis „Tele2“ paslaugomis, vadovų.
Net 40 proc. respondentų pažymėjo, kad pasirinkę „Tele2“ sutaupė iki pusės buvusių sąnaudų mobiliajam ryšiui. Apklausos rezultatai rodo, kad verslo klientų išlaidos mobiliojo ryšio paslaugoms vidutiniškai sumažėjo 37 procentais.
Daugiau nei du trečdaliai (67 proc.) „Tele2“ verslo klientų rekomenduotų rinktis bendrovės paslaugas savo kolegoms ir draugams.
„Lėtėjant ekonomikos augimui, sąnaudų optimizavimas verslininkams yra svarbus konkurencingumo veiksnys. Siūlydami itin palankius tarifus, lanksčias sutarčių sąlygas ir gerą ryšio kokybę, tikimės, kad „Tele2“ paslaugomis pradės naudotis dar daugiau šalies bendrovių“, – teigė „Tele2“ generalinis direktorius Petras Masiulis.
Apklausos dalyviai taip pat teigiamai įvertino bendrovės paslaugų kokybę – beveik trečdalis (30 proc.) apklaustųjų tvirtino, kad „Tele2“ aptarnavimo kokybė yra geresnė arba žymiai geresnė nei kitų operatorių. 60 proc. verslininkų teigė, kad ji nesiskiria nuo kitų mobiliojo ryšio bendrovių.
Šių metų trečiąjį ketvirtį palyginus su 2007 metų tuo pačiu laikotarpiu, „Tele2“ verslo klientų skaičius išaugo 17,7 proc. Šiuo metu „Tele2“ paslaugomis naudojasi per 18 tūkst. organizacijų, arba 84,1 tūkst. verslo vartotojų.