Kompanijos „Apple“ gaminamas išmanusis „iPhone“ telefonas pelnė geriausio verslo vartotojų poreikius atitinkančio telefono vardą, praneša „J.D. Power and Associates“, atlikę „2008 Business Wireless Smartphone Customer Satisfaction“ tyrimą.
Tyrimas, vykęs jau antrus metus, atskleidė, ko labiausiai nori verslo klientai iš išmaniųjų telefonų, siūlančių pačias naujausias funkcijas. Paaiškėjo, jog labiausiai vertinami penki faktoriai: lengvas valdymas (27%), operacinė sistema (24%), išorės dizainas (21%), telefono funkcijos (18%) ir baterijos veikimo trukmė (10%).
Geriausiai šiuos rodiklius atitiko „Apple“ gaminami išmanieji telefonai, jie surinko 778 balus iš 1 000. Šį rezultatą įrenginiai pasiekė dėka lengvai suprantamo valdymo, išvaizdos ir kitų funkcijų. Po jų sekė RIM (703) ir „Samsung“ (701) produkcija.
„2007 metais pristatydama „iPhone“, kompanija „Apple“ visiškai atitrūko nuo tų telefono funkcijų, kurios svarbios verslo klientams“, - sakė Kirk Parsons, „J.D. Power and Associates“ bevielių paslaugų vadovas. „Dėka tik pagrindinių programų ir funkcijų pritaikymo lengvam naudojimui ploname, lengvame telefone, „Apple“ puikia pasirodė testo metu.“
Tyrimas taip pat praneša, jog kas ketvirtas vartotojas susiduria su išmaniųjų telefonų programinės įrangos klaidomis. Dažniausiai šiomis problemomis laikoma būtinybė perkrauti telefoną, dėl sustingusių programų veikimo ir funkcijomis, susijusiomis su liečiamu ekranu. Tarp problemas patiriančių vartotojų, 44 procentai teigia, jog jie priversti bent kartą per savaitė perkrauti telefoną, 33 procentai pastebi laikiną programų sustingimą ar kitas panašias bėdas bent kartą per savaitę.
„2008 Business Wireless Smartphone Customer Satisfaction“ tyrimas paremtas 1 388 verslo klientų, turinčių išmaniuosius telefonus, atsiliepimais apie naudojamus produktus. Tyrimas, prasidėjęs rugpjūtį, buvo užbaigtas šių metų rugsėjį.