Spalio 29 dieną „Mobile Games Innovation Challange“ konkursas baigėsi. Kompanija „Nokia“ pristatė tris ,tarptautinės komisijos atrinktas įdomiausias ir didžiausią perspektyvą turinčias, mobiliųjų žaidimų idėjas.
Konkurse dalyvavo programų kūrėjai iš viso pasaulio. Puikiai pasirodė kompanijos įsikūrusios Europoje, net dvi švedų žaidimų gamintojos iškovojo prizines vietas. Kituose žemynuose įsikūrusioms kompanijoms pavyko patekti tik į geriausiųjų dešimtuką. Laurus nuskynė šios žaidimų kūrėjų idėjos:
- „Ghostwire“ – tai Švedijos kompanijos „A Different Game“ sukurtas produktas, kuris pasitelkdamas unikalias mobiliojo įrenginio funkcijas leidžia žaidėjui bendrauti su dvasių pasauliu. Taip pat „Ghostwire“, pasitelkdamas telefono kamerą, padeda žaidėjui rasti dvasias ir suteikti joms ramybę. Ši kompanija iš konkurso prizinio fondo atsiriekė 40 000 eurų laimėjimą.
- „Melonkey“ – tai Švedijos „Jadestone“ ir Prancūzijos „C4M“ kompanijų muzikinis žaidimas, kuris buvo atrinktas dėl savo potencialo įnešti muziką ir žaidimus į mobilųjį prietaisą su pažangiomis visuomeninio tinklo galimybėmis. Jis moko žaidėjus valdyti muziką ir groti muziką siekiant užkariauti gerbėjų širdis. Dėl gerbėjų teks pakovoti ir su kitais žaidime dalyvausiančiais priešininkais. Kuomet žaidėjas perpras įtraukiančią vieno žaidėjo kampaniją, jis galės groti savo mėgstamą muziką ir žaisdamas su draugais. Šios idėjos autoriams atiteko 20 000 eurų laimėjimas.
- „Watchers“ – tai Jungtinės Karalystės kompanijos „Eclipse Interactive“ idėja, pelniusi autoriams 10 000 eurų laimėjimą. Tai nuotykių žaidimas, kuris taip pat priklauso naujos kartos žaidimams, kuriuos siūlo pažangi „N-Gage“ platforma. Žaidimas naudos „Nokia Maps“ ir kitas panašias programas, nustatančias žaidėjo būvimo vietą. Žaidėjai turės tyrinėti vietovę, kurioje žaidžia, ir atskleisti paslėptus raktus, minti mįsles, kad suprastų, kas jie yra, kodėl jie įkalinti ir kas yra už jų.
Taip pat visos trys prizininkų kompanijos pasirašė autorinį kontraktą su „Nokia Games Publishing“, kuris suteiks šiems žaidimų kūrėjams galimybę įgyvendinti savo idėjas.
„Mes esame labai laimingi, matydami visų trijų konkurso nugalėtojų sukurtas tokias žavingas mobiliųjų žaidimų koncepcijas, ir nekantriai laukiame šių originalių idėjų pasirodymo rinkoje“, - po apdovanojimų ceremonijos sakė Dr. Mark Ollila, „Nokia“ žaidimų skyriaus direktorius.
Nugalėtojų kompanijos „A Different Game“ vadovas Tom Söderlund taip pat pridūrė: “Mes tikime, kad “Ghostwire” turi potencialą tapti gaivinančiu ir inovacingu žaidimu, taip pat mes esame patenkinti, kad žiuri sutinka su mumis. Visa komanda yra priblokšta ir sužavėta laimėjusi šį svarbų apdovanojimą”.
„Konkurse Mobile Games Innovation Challange dalyvavusioms žaidimų koncepcijoms buvo keliami dideli reikalavimai, todėl buvo žavu stebėti skirtingų tipų idėjas, sukurtas mobiliesiems telefonams. Tai buvo sunkus sprendimas, bet mes visi buvome nustebinti „Ghostwire“ idėjos“ po renginio patirtus įspūdžius pasakojo konkurso generalinis direktorius ir iniciatorius Maarten Noyons. Jis taip pat buvo komisijos pirmininkas.
Visos konkurso idėjos bus pritaikytos „Nokia N-Gage“ ar kitiems, palaikantiems „Java“, „Symbian“ ir „Series 40“, „Nokia“ telefonams.