Kompanija „Break Media“ nesenai atliko 18 - 34 metų amžiaus vyrų apklausą, kurioje dalyvavo 500 respondentų. Apklausos rezultatai rodo, kad 63% apklaustųjų naudojasi išmaniaisiais telefonais, o kas ketvirtas iš jų bent kartą naudojosi telefonu naršydamas mobilųjį internetą.
Toks mobiliojo interneto plitimas skatina šios priemonės panaudojimą marketingo tikslais. Didžioji dalis apklaustųjų pripažįsta, kad net baigę naršyti interneto svetaines savo telefonu, dažnai prisimena ten matytas reklamas. Ir net pusė pastarųjų prisipažįsta bent kartą nusipirkę daiktą ar paslauga, kuri buvo reklamuojama tokiu būdu.
Tyrimo rezultatai rodo, kad 18 - 34 metų amžiaus vyrai netik toleruoja tokį reklamos būdą, bet ir mėgaujasi naujoviškais reklamos būdais.
Dar keletas įdomių faktų apie vyrų mobilaus interneto naršymo įpročius:
- 69% apklaustųjų teigia, kad neišsiverstų be mobilaus interneto ir tik 31% taip atsiliepė apie televiziją;
- 40% internetu naudojasi daugiau nei 22 valandas per savaitę;
- 36% internetą pirmiausiai naudoja bendravimo tikslais;
- 33% negalėtų įsivaizduoti laisvalaikio be internetinių pramogų.
Apklaustųjų reakcija į internetines reklamas:
- 59% visų apklaustųjų pripažįsta pastebintys reklamas;
- 47% bent kartą įsigijo taip reklamuotą prekę ar paslaugą;
- 35% patinka interaktyvios reklamos, leidžiančios žaisti mini-žaidimus;
- 34% dalyvauja reklaminiuose konkursuose, leidžiančiuose laimėti prizus.
Paklausti, kaip dažniausiai leidžia laiką internete, respondentai išvardijo šiuos užsiėmimus:
- 63% visuomeninio bendravimo priemonės;
- 60% kompiuteriniai žaidimai;
- 31% vaizdo klipų peržiūra ir nuorodų į juos siuntinėjimas kolegoms;
- 30% apsipirkinėjimas;
- 28% konkursai ir loterijos;
- 23% savo nuotraukų publikavimas internete.
Dar keletas įdomių faktų iš šios apklausos:
- 65% turi pastovią partnerę;
- 79% mieliau susipažįsta su moterimis mieste, nei internete;
- 71% veikiau rinktųsi pasimatymą su karšta mergina, nei pokerio partiją su draugais;
- 74% teiktų pirmenybę seksui, o ne naršymui internete;
- 18% mano jog linksmas gyvenimo būdas yra svarbiau už atsakingumą;
- 53% teigia, kad jiems rūpi gamtosaugos problemos;
- 38% propaguoja sveiką gyvenimo būdą;
- 45% labai svarbi jų išvaizda.
Kompanijos „Break Media“ generalinis direktorius, Keith Richman, sako jog pagrindinis tyrimo tikslas buvo informacijos, apie tikslinį demografinį rinkos segmentą, surinkimas. Tai turėtų leisti kompanijoms tiksliau parinkti reklamos būdus internete ir pateikti geriau orientuotas į vartotoją paslaugas.