Dar prieš trejetą metų 2005 gruodžio mėnesį kompanijos Logan Square (JAV) verslo analitikas Jeffrey Weinstein į savo mobilųjį telefoną gavo trumpąją žinutę. Žinutė buvo reklaminio pobūdžio. Joje buvo informacija apie kompanijos „Timberland“ teikiamą 20 procentų nuolaidą, apsipirkinėjant jų interneto svetainėje. Jeffrey Weinstein buvo labai nepatenkintas, gavęs tokio turinio žinutę, nes tai buvo gryniausia reklama. Analitikas nusprendė iškelti $7 mln. ieškinį kompanijai „Timberland“ ir jų marketingo kampaniją rengusiai „GSI Commerce“.
Pats Jeffrey Weinstein sako, jog gavęs šią žinutę iš karto pagalvojo: „Turi egzistuoti kažkoks įstatymas draudžiantis tai“. Kiek patyrinėjęs įstatymus jis aptiko, jog „Telephone Consumer Protection” įstatymas draudžia tokius neprašytus skambučius ar žinutes. Tai nustatęs, Jeffrey iš karto nusprendė iškelti ieškinį „Timberland“, o jo suma buvo parinkta $7 mln.
Paskutiniais duomenimis, kompanija „Timberland“ pareiškė atlyginsianti padarytą žalą. Internete patalpintoje svetainėje visi gavę šios kompanijos SMS žinutes gali užpildyti paraišką kompensacijai gauti. Pačiam Jeffrey Weinstein buvo išmokėta $5000 kompensacija.
Kitiems, gavusiems šias reklamines žinutes, išmokamos vienkartinės $150 kompensacijos, jei jie pateikia tikslią datą, kada buvo gauta reklaminė žinutė. Tiesa toks kompensacijos planas gana miglotas, nes tik nedauguma žmonių prisimins tikslią datą, kada gavo reklaminę žinutę 2003 – 2005 metais.
Visa ši istorija tik dar kartą įrodo, kad JAV vartotojų teisių apsauga realiai veikia ir už pažeistus įstatymus reikia mokėti.