Telekomunikacijų rinkai esant prisodrintai, t.y. kiekvienam šalies gyventojui turint bent po kelias SIM korteles, mobiliojo ryšio bendrovės intensyviai seka konkurentų veiksmus ir pristato analogiškas paslaugas, taip tikėdamosi pervilioti bent dalį konkurentų abonentų. Paskutinė tokios kovos arena tapo šeima.
Prieš kurį laiką bendrovei „Tele2“ pristačius paslaugą „Kalbėk tarp savų nemokamai“, bendrovė „Omnitel“ taip pat pristatė paslauga „Šeima“. Rinkoje jau kuris laikas egzistuoja ir „Bitės“ mokėjimo planas „Šeima“.
Paslaugų esmė - už tam tikrą fiksuotą mokestį pasirinktų žmonių grupė tarpusavyje bendrauja 0 ct/min. tarifu. „Omnitel“ ir „Bitė“ už paslaugą ima fiksuotą mokestį, tuo tarpu „Tele2“ įmokos priklauso nuo žmonių, sudarančių grupę, skaičiaus.
Pagal Ryšių reguliavimo tarnybos duomenis, 2008 m. pirmąjį ketvirtį rinka pagal aktyvius abonentus tarp mobiliojo ryšio tiekėjų buvo pasiskirsčiusi taip: „Omnitel“ - 40 proc., „Tele2“ - 37 proc., „Bitė“ - 20,7 proc.