Telekomunikacijų bendrovė „Omnitel“ pristatė naują paslaugą „Šeima“, kuri siūlo galimybę daugiau kaip pusei Lietuvos šeimų tarpusavyje kalbėti nemokamai. Šis pasiūlymas leidžia nevaržomai bendrauti į vieną didelę šeimą sujungus ne tik „Omnitel“ privačius reguliaraus mokėjimo vartotojus, bet ir verslo įmonių „Omnitel“ vartotojus bei išankstinių mokėjimo paslaugų „Omnitel Extra” bei „Ežys“ vartotojus.
„Ši analogų rinkoje neturinti ir bendravimą skatinanti paslauga atitiks visų „Omnitel“ tinklo vartotojų poreikius, - sakė „Omnitel“ viceprezidentas komercijai Remigijus Štaras. – Visa šeima galės nemokamai kalbėtis tarpusavyje, įskaitant jaunimą, kuris naudojasi „Ežio“ kortele, ir netgi verslo įmonėms mažiau kainuos darbuotojų pokalbiai su šeimos nariais.“ Naudojantis naująja paslauga „Ežio“ vartotojai nemokamai skambins „Omnitel Extra“ vartotojams, privatūs „Omnitel“ klientai – verslininkams, arba atvirkščiai – trumpai tariant, tarp bet kurių „Omnitel“ vartotojų pokalbiai gali nebekainuoti nieko.
R. Štaras pabrėžė dar vieną naujos „Omnitel“ paslaugos „Šeima“ išskirtinumą - mėnesinį paslaugos mokestį mokės tik vienas „Šeimos“ rato narys – tas, kuris tą ratą sukūrė, tuo tarpu kitiems vartotojams pokalbiai su rato nariais nekainuos nieko, tad bendravimo neribos įkainiai ir sąskaitos.
Pasirinkęs naują paslaugą „Šeima“, „Omnitel“ reguliaraus mokėjimo vartotojas už 15 Lt mėnesinį mokestį į ratą galės sujungti dar net iki 5 žmonių, kurie tarpusavyje bendraus 0 ct/min tarifu, tai yra, nevaržydami savęs – kaip ir turėtų bendrauti tikri šeimos nariai bei artimieji. SMS žinutės ir pokalbiai su ne „Šeimos“ rato nariais apmokestinami pagal vartotojų turimo mokėjimo plano tarifus.
„Omnitel“ reguliaraus mokėjimo paslaugų vartotojai paslaugą „Šeima“ gali užsakyti paskambinę nemokamu trumpuoju paslaugų valdymo numerį 1566 ir pasirinkę meniu punktą „Šeima“. „Šeimos“ paslaugos ratą gali sudaryti iki 6 „Omnitel“ tinklo vartotojų, kiekvienas iš jų gali būti tik vieno „Šeimos“ rato narys.